Kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SBC, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eentje waar het blad vanaf kan ;)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die meegroeistoel van Tiamo hebben wij ook. Niet zo duur als de Tripp Trapp, maar voldoet net zo goed.

Ook hebben wij een Ikea Antilope. Hier kunnen ze al heel snel heel goed in zitten. Ook heel handig mee te nemen op vakantie of familiebezoek.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Hier zit mijn dochter van 5 nog steeds op haar tripp trapp hoor.
    De gewone eetstoelen kan ze echt nog niet goed op zitten. dan moet ze op haar knieen. Bovendien heb ik liever niet dat ze kliedert op mijn stoffen stoelen. En ook met knutstelen is de tripp trapp ideaal. Doek erover en klaar.
    Wij hadden een chicco, onhandig in de weg sta ding. Weggedaan en een tripp trapp gekocht. Voor de jongste ook weer een tripp trapp (incl newbornset) gekocht. Ik vind ze geweldig. En ook fijn, ze staan mooi in het interieur en niet in de weg. Voor in de tuin of als we weg gaan hebben we een ikea stoel. prima voor erbij!

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik vind een blad heel handig, zodat je kindje ook ergens anders dan aan tafel in de stoel kan eten (bijvoorbeeld met een feestje of zo, of als je hem tijdens het koken er even in wilt parkeren naast je in de keuken).

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb de tiamo van prenatal, degelijk,blad ervoor,gaat echt niet omkukelen door balans, meegroeistoel

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeer tevreden over tripp trapp met playtray! Antilop heb ik ook (voor als we op bezoek gaan of bezoek met kinderen krijgen) en ze zit er prima in, is makkelijk schoon te maken en zo mee te nemen maar ik ben al zo vaak gestruikeld over de poten, ik vind het toch wel fijn als ze haar voeten neer kan zetten tijdens het eten en vind hem niet mooi.

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ohja, voor bij mn ouders thuis kopen we een stoel van de ikea met tafelblad, 15 euro ofzo... :)

Deel Deze Pagina