Ze is nog maar 16 maanden, maar sinds 5 december ben ik niet meer nummer 1. Nee, mijn lieve kleine Beppie heeft een nieuw allerbeste vriendinnetje. En als ik nou ingeruild zou zijn voor papa (wat vast ook nog wel gaat gebeuren) kon ik er misschien nog enigzins mee leven. Maar nee, deze moeder is ingeruild voor een ongeveer 20 cm groot, lelijk, doch enigzins herkenbaar evenbeeld van Dora. De hele dag wordt Dora meegezeuld door huis, gaat mee naar bed en ligt onder het eten nog net niet in haar bord. Het woord Dora klinkt vaker dan mama en als de dvd van Dora draait (voor haar broers) staat madam hupsend voor de tv. Van de troon gestoten door Dora. Ik ben een borrel nodig.
Ik zou willen dat ik even werd ingeruild voor dora! Helaas besta ik niet sinds ze geboren is.. Er werd mij verteld dat het tijdelijk was, maar 3 jaar verder en nog steeds is het het elke dag; pappie jij bent de liefste! Pfff
Nu is het nog maar Dora... Wat moet dat over een jaar of 10-15 worden... Bewaar die borrel nog maar even