Hoi, Hebben jullie ook het probleem dat je hoge All stars moeilijk aankrijgt? Ik vind ze erg gaaf staan bij mijn zoontje maar doordat ze zo lastig aangaan denk ik dat ik overga op de lage modellen.
Ik vind hoge schoentjes aantrekken ook lastig bij mijn dochter, vooral omdat ze niet altijd heel erg meewerkt Ik maak de veters eerst zoveel mogelijk los, dan haar tenen erin en dan druk ik haar tenen richting scheenbeen, dan kan ik dan gemakkelijk de schoen om haar hak duwen. Dan ritsjes dicht (die zullen er bij je zoontje niet aan zitten) en dan gewoon de veters weer zo dat het schoentje mooi aansluit.
ik werk in de kinderopvang en uit ervaring zijn all stars heel leuk om te zien, maar een drama om aan te trekken!!
Bij het aantrekken van schoenen zet ik mijn dochter juist het liefst op schoot, want dan kan ik extra hard trekken. Dat gaat makkelijker dan duwen vanaf de andere kant. Mijn dochter heeft een hoge wreef (nog steeds). Er zijn dan ook wel meer schoenen die ik moeilijk bij haar aan krijg. Zulke schoenen lukken hier gewoon niet.
Die allstars zijn verschrikkelijk.. kreeg ze hier ook niet makkelijk aan. Ik heb ze daarom op mp gezet. Ik heb nu andere hoge schoenen en die gaan wel gewoon snel aan.
Weet niet of ze ze al zo klein hebben maar H&M heeft "all stars" met elastieke veters die je heel makkelijk aanschiet.