Kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emma73, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Hahaha ja hij is echt 'out there'!
    Ik heb die riempjes er ook maar vanaf gehaald.

2. Delta

Delta Niet meer actief

Oh? Hoe zet je je dochter dan vast?

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Ik heb een flinke dame, en ze kan er niet vanaf vallen omdat ze tussen d'r benen dat ding van het tafeltje heeft. Die houdt d'r tegen.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ah ik snap het. Ja door dat ding aan de onderkant van dat tafeltje kan ze inderdaad niet zomaar naar beneden glijden. Anders misschien verkopen en alsnog voor een stokke gaan?

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Trip tapp vind ik echt ondingen...onvoldoende rug en voetensteun voor mn dochter. Ze zit er gewoon erg onrustig in.

Ikea stoel is wel OK voor eventjes..maar daar zal ze niet lekker in zitten voor knutselen etc. Maar staat hier wel als extra stoel voor als er een ander kindje komt eten of als we ergens naartoe gaan waar geen stoel is. Ik breek wel minimaal 3 keer mn nek over de uitstekende poten als het ding staat.

We hebben de peg perego Siesta. Kun je al vroeg gebruiken, ze heeft goede rugsteun en een fijne ondersteuning voor dr beentjes.
    Ze zit heerlijk in de stoel. Echter vind ik het te veel om 2 van die dingen in mn kamer te hebben staan.

Dus we hebben voor haar een stoelverhoger gekocht..weet nog niet of we toch voor een extra kinderstoel gaan of niet. Ze zit er prima op en voelt zich helemaal de grote dame...maar of het lekker genoeg zit om even lekker te gaan knutselen enzo vraag ik me af.

6. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Wij hebben de tripp trap en een Ikea stoel staan. Ik moet regelmatig op mijn neefje passen dus is een tweede stoel wel handig en de Ikea stoel is niet te duur.
    Voordelen Ikea stoel: makkelijk schoon te maken. licht in gewicht, gemakkelijk mee te nemen in de auto voor bijv weekendje centerparcs ofzo
    Voordelen tripp trap: lang te gebruiken. Onze zoon ligt er al vanaf de eerste week in en zal er nog lang in kunnen zitten. Hij is ook gemakkelijk schoon te maken maar sommige plekjes zijn nogal lastig.

Ik gebruik voor mijn zoontje altijd de tripp trap en de Ikea stoel is echt een stoel erbij, we gebruiken hem ook altijd als we buiten eten.

Ik denk dat het afhankelijk is van je wensen en van je budget

Deel Deze Pagina