Mutsy evo of joolz day quadro

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Shibainu25, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vriend en ik Zijn wat aan het orienteren betreft de kinderwagen:) nu viel ons oog gelijk op de joolz day quadro. Nu is deze toch best prijzig en gaan we deze dan ook pas aanschaffen als er een leuke aanbieding is wat vast wel een x zal gebeuren, tijdens vakantie en tussenstop in slovenië zagen we de joolz day quadro in de aanbieding voor 760 inpl 999 dus het kan dus wel:D

Nu ben ik ook de mutsy evo tegen gekomen en die vinden we er ook leuk uitzien, en de prijs hiervan is dus goedkoper dan de joolz :D

Mijn vraag zijn er hier mensen met ervaring van een joolz day of mutsy evo ? (Of allebei) :D

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij hebben een Joolz en vrienden hebben de Mutsy Evo. Ik vind de Mutsy Evo net zo mooi maar qua stabiliteit, stevigheid en comfort geef ik de voorkeur toch aan de Joolz.
    Kwestie van uitproberen. Wel is het inklappen bij de Joolz een dingetje. Mijn schoonouders lukt het nu ook, onze zoon is inmiddels anderhalf :D

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Wij hebben voor de joolz gekozen.
    Een van de redenen was de duwstang, de manier van verstellen is bij de joolz veel handiger, schuift gewoon naar boven en beneden ipv t scharnieren.
    Ook vond ik de duwstang zelf bij de mutsy veel gammeler.

4. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben de mutsy evo en heel tevreden over eigenlijk. Vind de joolz wel mooier om te zien. Maar de evo is stabiel vind ik, makkelijk inklapbaar en t scheelt zeker in de prijs.

5. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Wij hebben een Mutsy Evo gehad en gaan er nu weer 1 kopen.
    Prima betaalbare wagen. Makkelijk in te klappen.

6. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Wij hebben ook de mutsy evo, super fijne wagen.

Enig nadeel tot nu toe wat we tegen aan liepen is dat je bij de evo geen dubbele inzet erop kan zetten (voor dreumes en baby, onze dochters zitten redelijk dicht op elkaar qua leeftijd)
    Er zijn andere wagen van mutsy waarbij een duoseat wel mogelijk is.

7. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Oh echt? Ok, ik wist niet dat zo'n duo seat wel bij andere van mutsy wel konden. Das wel beetje jammer dan ja. Zit nu zelf ook te kijken naar duo wagens.

8. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    mutsy evo vind ik heel fijn, stabiel genoeg en rijdt prima. Joolz rijdt net iets lekkerder maar vind ik verschil in prijs niet waard eigenlijk! Mutsy evo is idd makkelijk in te klappen en dat je de duwstang helemaal weg kunt klappen vind ik ook groot voordeel in restaurants etc! Joolz heeft trouwens ook meer uitstekende wielen, bots je makkelijker overal tegenaan merkte ik. De mutsy is wat compacter.

9. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel voor de reacties! Mmm moeilijk! We weten nu iig even waar we op moeten gaan letten als we deze wagens gaan bekijken in de winkel!:D ( de nuna ivvi staat er inmiddels ook al tussen het lijstje om te bekijken)

Al hebben we de joolz day quadro wel al bekeken, dit was danwel weer de nieuwste uitgave meende ik dat ze zei, en ze liet ook zien hoe je t wiegje en zitting erop zette, ging heel makkelijk , maar ook het inklappen! Het ging zo snel! Haha;)

Iig bedankt ;)

Deel Deze Pagina