Amy komt sinds een paar dagen i.p.v. 7 uur om 4.30, 5.00, 6.00 uur.... noem maar op? Ik geef wel s'avonds i.p.v. 22-22.30 uur om 21.30 uur de laatste fles. Kan dit het probleem zijn en zou het wel weer goed komen. Wie heeft er tips?
Zou het de leeftijd zijn? Britt is ook een uur eerder wakker Zins een week....Ik geef de laaste voeding om half 8. Groetjes
Ik denk dat het de leeftijd is. Amber slaapt al vanaf 7 weken door. Heerlijk! En nu is ze al een paar nachten aan het spoken. Zijn we helemaal niet gewend! Hoop dat het snel beter wordt ,want ik heb nogal veel slaap nodig, hihi. Liefs Tumtummetje
Luca is een maandje jonger, maar is 's nachts ook weer aan het spoken. Ik denk ook de leeftijd...hoop ik dan maar
Jups, is de leeftijd! Lekker hé zo'n sprongetje...? Vervelend is het wel, maar gaat echt weer voorbij!
Kan een sprongetje zijn, Daan heeft ook net zo'n periode achter de rug dat hij om 3 uur, 4 uur en 6 uur 's nachts lag te spoken. Niet huilen of zo, maar gewoon kletsen en geluiden maken. Bevat de laatste fles pap? Zo nee, dan kan dat misschien ook nog wel helpen om wat beter door te slapen. Groetjes, Wendy
Ze krijgt rond 21.30 de laatste fles, papfles van 210 ml+3 schepjes bambix en die drinkt ze bijna leeg.
Denk ook dat het een sprongetje is. Cecile begon hier ongeveer met 5,5 maand mee. Nu sinds een week is het stukken beter. Soms is ze wel een uur eerder wakker maar niet meer midden in de nacht.