hallo hoeveel rompertjes etc.moet je allemaal hebben voor dat de baby komt? en van elke maat hoeveel? ik heb geen flauw idee namelijk,en er is me ook nog niets verteld. dat is het zelfde als met flesjes enz. wie kan me helpen? groetjes love31
als je via google baby uitzet zoekt, dan krijg je allemaal verschillende lijsten waar heel veel opstaat
Wij hadden twee of drie rompertjes maat 50 en 56 in huis, maar toen Noortje er eenmaal was (en niet zo groot bleek), bleek dat veel te weinig, want ze heeft er een aan, dan spuugt ze er weer een onder en een zit er in de wasmachine ondertussen. Dus ik heb er twee bij laten kopen door een vriendin. Je blijft gewoon wassen, dus een stuk of 5 of 6 van een maat zou ik in huis halen als ik jou was.
Pfff ik zou het niet weten, maar heb er nu echt wel meer dan 20 in de maat 50/56 in huis, en grotere maten ook natuurlijk. Heb 2 kasten vol, dus daar heb ik zeker wel genoeg aan, hihi
Ik kan er niet echt een getal op plakken, toen Keld geboren was hadden we er een tiental van maat 50/56. Het valt natuurlijk te zien hoe groot je baby wordt, maar koop er genoeg, eventueel maat 62. Als ze veel spugen enz. heb je er echt veel nodig en ik denk niet dat je elke dag een wasje gaat draaien ofzo!
Over babyuitzetlijstjes: ik zou er niet een van een winkel als Prenatal gebruiken, want die zetten er veel te veel op. Een lijstje van het kraamzorgbureau is makkelijk en realistisch!
ik hield die van prenatal aan en vond juist dat daar niet zo belachelijk veel op stnd wat je bijna niet nodig hebt
Vond op al die lijstjes altijd teveel op stond behalve dan kwa rompertjes. Die heb ik idd ook n heel aantal bij laten kopen door mn moeder toen mn eerste er was. Maarja die viel dan ook ineens n stuk groter uit als verwacht en paste nauwelijks nog in maat 56. Mijn ervaring is dat je nooit teveel rompertjes kan hebben. De eene keer spuchen ze het onder de volgende keer plassen ze net als jij de luier opent en zitten ze onder. En de derde keer zal ik t maar niet over hebben Het is iedere keer wel iets en mis grijpen is erg vervelend.