Mijn meiske slaapt alleen in een slaapzak lekker, dan stopt ze met druk bewegen en trappelen. Ik heb nu een zomerslaapzak van de hema zonder laken of deken, maar ik zou nog wel een dunnere slaapzak willen. Weet iemand waat ik die kan vinden?
Ja, ik heb ze bij prenatal gezien. Wel een beetje bejaard motiefje, maar wel net zo dun als een laken
Ik heb laatst ook een dunne katoenen slaapzak gekocht bij de prenatal. Geen bejaard motiefje. Een blauwe met wat dieren erop zoals een kip.
Bij de prenatal hebben ze wel een hele dunne katoenen. Maar die is niet rekbaar, hetzelfde als een lakentje dus.. Lijkt mij niet fijn liggen voor zo'n kleintje. Tenminste Rick draait zich met slaapzak nog steeds om en dan is het wel zo handig als een slaapzak iets meerekt.
ik heb juist bij de hema een katoenen slaapzakje gekocht (inderdaad als een laken). die vond ik dunner dan de rekbare. hij is wit met aan de onderkant een rood geruite baan en nog wat groene diertjes erop..
Ik heb slaapzakjes van de Hans Textiel. Heb ik alleen wel de armsgaten en waar het hoofd doorheen moet (hoe heet dat?) een stukje moeten innemen. En nu nog iets bedenken zodat de rits niet tegen haar kin aankomt... Niet echte aanraders dus, tenzij je hier geen problemen mee hebt. Ze zijn wel dun en hebben wel een leuk motiefje .
Ja, die heb ik ook, wit met roze vogeltjes en friemeltjes ofzo, heel leuk maar kon daarna ook gelijk al die gaten weer innemen, dus dat was niet zo handig. Keek net even op Eva's beebiesite en dat roze Hemaslaapzakje heeft Robin ook. Die is wel heel fijn.
Ik heb net een slaapzakje bij ikkelief besteld. Precies wat ik wilde, maar dat kon ik nergens vinden. Het is een heel dun flanellen slaapzakje met mouwen. Vannacht heeft ze dus alleen die aan gehad, geen romper eronder. Een dun dekentje erover en lekker slapen.
Oh die van de Hema met die diertjes is dus heel dun? Ik heb de badstoffen en die andere stoffen van de hema ook al, net zo makkelijk
ik vind die katoenen met die diertjes van de hema inderdaad dunner dan die tricot-achtige (ja, hoe noem je dat?). het voelt iig wat minder warm..
Die roze van de Hema vind ik ook te dik met dit weer, dus vandaar dat ik toch ook andere heb gekocht.