Mijn dochter heeft deze stofzuiger in een folder gezien en wil deze nu hebben om onze hulp in de huishouding te helpen. Bosch stofzuiger | Bart Smit Wat zijn jullie ervaringen met dit speelgoed? En in de folder staat dat hij echt zuigt, maar op de website staat dat hij de bijgeleverde kunststof bolletjes opzuigt.... dat vind ik dan weer minder (we hebben ook nog een baby). Dus liever heb ik er één waar ze echt kruimels enzo kan opzuigen (ik verwacht er niet veel van, hoor...). Hebben jullie tips, ideeën?
Hier was het zeker een succes en nu nog. Zuigt wel ietsie, maar imiteert vooral een echte stofzuiger.
Wij hebben deze gehad, mijn zoontje hreft er ontzettend veel mee gespeeld. Van het bolletjes opzuigen moet je je niet te veel voorstellen, wij hebben die op een gegeven moment gewoon weggegooid. Ze maakten het spel niet leuker, maar lagen wel steeds overal. Andere dingen (kruimels) opzuigen gaat er niet mee. Maar een leuk ding. Ik was alleen blij toen hij uiteindelijk kapot ging, want mijn zoontje had de gewoonte om hem standaard aan te zEtten en dan iets anders te gaan doen.
Hier ook voor sinterklaas gehad 2 jaar terug. Ze heeft er wel mee gespeeld maar was erg teleurgesteld dat hij niet echt kon zuigen. Ze pakte liever die van ons Ook viel hij ons erg tegen omdat wij een houtenvloer hebben en er dus geen stof aan de onderkant van de mond zit was hij onze vloer nogal aan het schuren. Voor dat geld vind ik het zonde.
Mijn zoontje heeft m en vindt 'm geweldig. Hij pakt zijn stofzuiger er altijd bij als ik ga zuigen. Ja, het is hier echt een hit.
Niet deze maar wel een stofzuiger en in het begin nam ie 'm overal mee naartoe en nu pakt ie 'm nog als ik ga stofzuigen, na een jaar nog steeds een hit dus...
Ik heb er toen van die krasviltjes op geplakt. Voor onder stoelpoten enzo. Probleem opgelost. Wij hadden trouwens een ander merk.
Wij ook maar toch gingen die er snel onderweg. Dochter zal wel te enthousiast aan het spelen zijn geweest, wou te graag alles schoon hebben
Ze heeft hem inmiddels gekregen van Sinterklaas. Ze is er heel blij mee. Af en toe pakt ze hem, maar al snel gaat ze wat anders doen. Overigens heb ik die bolletjes die je kunt opzuigen achterover gedrukt. Die lijken mij niet zo handig met mijn zoontje van 12 maanden. Dan gaat hij die allemaal in zijn mond stoppen. Maar het zou natuurlijk leuker voor haar zijn om wel echt wat op te zuigen... Iets anders zuigt hij niet natuurlijk. Te weinig zuigkracht.
Heb hier datzelfde Bosch stofzuigertje, tweedehands en nauwelijks gebruikt, maar die zuigt echt niet hoor Haha, dat zeggen ze er serieus bij? Maar het is wel een succes hier. Hij kan echt aan, wat betekent dat hij een stofzuig-geluid gaat maken en Caitlyn gaat dan samen met mij de kamer stofzuigen. Heel fijn, want eerder trok ze de echte stofzuiger dan uit m'n handen, dus kan eindelijk weer normaal stofzuigen als ze wakker is
Van mijn vader krijgt ze met kerst een poetskarretje met o.a een stofzuigertje zit er bij. Ik vind het een leuk ding, vooral omdat mijn dl vaak mee wilt helpen met poetsen
Nee, hij zuigt inderdaad totaal niet. Kennelijk alleen die bolletjes die erbij zitten. Maar ik lees dat die wel meer weggegooid worden. Ik heb ze gewoon bewaard in het zakje.
En dat is ook al leuk voor een manneke van 2 jaar? Stofzuigen is hier niet te doen! Hij gaat altijd op zijn knietjes zitten achter de stofzuiger en volgt die dan overal. Duurt een eeuwigheid neer ik de kamer heb gestofzuigd. Tja als ik te hard trek kukelt hij om dus moet heel langzaam aan die stofzuiger trekken en. Hij zet me die 100x op de stilste stand. Ik vind die stofzuiger al leuk maar wel al zo volwassen uitzien, maar die echte peuterstofzuigers vind ik te baby-achtig
hier hebben ze nooit met de stofzuiger gespeeld. wel de minidyson was veel leuker, mama de grote, zoon of dochter de kleine.. die zuigt ook echt en dat maakt het veel leuker ineens Misschien een kleine kruimeldief kopen
Wij hebben een miele speelgoed stofzuiger. Exact zelfde exemplaar als onze echte. Hier hebben beide kids er veel plezier van
Stofzuiger Roze 576290 ...deze heeft zoontje. In het begin nam ie 'm overal mee naartoe, nu na een jaar pakt ie 'm steeds minder...een echte man dus