Kinderstofzuiger leuk cadeau, ervaringen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Aquilegia, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn dochter heeft deze stofzuiger in een folder gezien en wil deze nu hebben om onze hulp in de huishouding te helpen. :)

Bosch stofzuiger | Bart Smit

Wat zijn jullie ervaringen met dit speelgoed?

En in de folder staat dat hij echt zuigt, maar op de website staat dat hij de bijgeleverde kunststof bolletjes opzuigt.... dat vind ik dan weer minder (we hebben ook nog een baby). Dus liever heb ik er één waar ze echt kruimels enzo kan opzuigen (ik verwacht er niet veel van, hoor...). Hebben jullie tips, ideeën?

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Goed zuigen ze niet hoor, maar leuk vindt ze het wel.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ok, bedankt :)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier was het zeker een succes en nu nog. Zuigt wel ietsie, maar imiteert vooral een echte stofzuiger.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Wij hebben deze gehad, mijn zoontje hreft er ontzettend veel mee gespeeld. Van het bolletjes opzuigen moet je je niet te veel voorstellen, wij hebben die op een gegeven moment gewoon weggegooid. Ze maakten het spel niet leuker, maar lagen wel steeds overal. Andere dingen (kruimels) opzuigen gaat er niet mee. Maar een leuk ding. Ik was alleen blij toen hij uiteindelijk kapot ging, want mijn zoontje had de gewoonte om hem standaard aan te zEtten en dan iets anders te gaan doen. :D

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hier ook voor sinterklaas gehad 2 jaar terug.
    Ze heeft er wel mee gespeeld maar was erg teleurgesteld dat hij niet echt kon zuigen. Ze pakte liever die van ons ;) Ook viel hij ons erg tegen omdat wij een houtenvloer hebben en er dus geen stof aan de onderkant van de mond zit was hij onze vloer nogal aan het schuren. Voor dat geld vind ik het zonde.

7. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn zoontje heeft m en vindt 'm geweldig. Hij pakt zijn stofzuiger er altijd bij als ik ga zuigen. Ja, het is hier echt een hit.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Niet deze maar wel een stofzuiger en in het begin nam ie 'm overal mee naartoe en nu pakt ie 'm nog als ik ga stofzuigen, na een jaar nog steeds een hit dus...

9. Jaime

Jaime Niet meer actief

Ik heb er toen van die krasviltjes op geplakt. Voor onder stoelpoten enzo. Probleem opgelost.
    Wij hadden trouwens een ander merk.

10. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij ook maar toch gingen die er snel onderweg. Dochter zal wel te enthousiast aan het spelen zijn geweest, wou te graag alles schoon hebben ;)

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goed om te lezen allemaal! :)

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ze heeft hem inmiddels gekregen van Sinterklaas. :)
    Ze is er heel blij mee. Af en toe pakt ze hem, maar al snel gaat ze wat anders doen. Overigens heb ik die bolletjes die je kunt opzuigen achterover gedrukt. Die lijken mij niet zo handig met mijn zoontje van 12 maanden. Dan gaat hij die allemaal in zijn mond stoppen. Maar het zou natuurlijk leuker voor haar zijn om wel echt wat op te zuigen... Iets anders zuigt hij niet natuurlijk. Te weinig zuigkracht.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb hier datzelfde Bosch stofzuigertje, tweedehands en nauwelijks gebruikt, maar die zuigt echt niet hoor :D Haha, dat zeggen ze er serieus bij?
    Maar het is wel een succes hier. Hij kan echt aan, wat betekent dat hij een stofzuig-geluid gaat maken en Caitlyn gaat dan samen met mij de kamer stofzuigen. Heel fijn, want eerder trok ze de echte stofzuiger dan uit m'n handen, dus kan eindelijk weer normaal stofzuigen als ze wakker is :D

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Van mijn vader krijgt ze met kerst een poetskarretje met o.a een stofzuigertje zit er bij. Ik vind het een leuk ding, vooral omdat mijn dl vaak mee wilt helpen met poetsen :)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, hij zuigt inderdaad totaal niet. :D Kennelijk alleen die bolletjes die erbij zitten. Maar ik lees dat die wel meer weggegooid worden. Ik heb ze gewoon bewaard in het zakje.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

En dat is ook al leuk voor een manneke van 2 jaar?
    Stofzuigen is hier niet te doen! Hij gaat altijd op zijn knietjes zitten achter de stofzuiger en volgt die dan overal. Duurt een eeuwigheid neer ik de kamer heb gestofzuigd. Tja als ik te hard trek kukelt hij om dus moet heel langzaam aan die stofzuiger trekken :p en. Hij zet me die 100x op de stilste stand.

Ik vind die stofzuiger al leuk maar wel al zo volwassen uitzien, maar die echte peuterstofzuigers vind ik te baby-achtig :)

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hier hebben ze nooit met de stofzuiger gespeeld. wel de minidyson was veel leuker, mama de grote, zoon of dochter de kleine.. die zuigt ook echt en dat maakt het veel leuker ineens ;) Misschien een kleine kruimeldief kopen ;)

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Wij hebben een miele speelgoed stofzuiger. Exact zelfde exemplaar als onze echte. Hier hebben beide kids er veel plezier van

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier helpt mijn dochter me met stofzuigen, dus een speelgoedversie is niet nodig. :D

20. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Stofzuiger Roze 576290 ...deze heeft zoontje. In het begin nam ie 'm overal mee naartoe, nu na een jaar pakt ie 'm steeds minder...een echte man dus :D

Deel Deze Pagina