Nou zoals de titel al zegt: Welke e-reader zal ik gaan kopen? Ik wil er eentje die niet al te duur is, want ik zal 'm alleen in de vakanties gebruiken. Wel moet er zo'n scherm opzitten, waarmee je dus ook buiten in de zon kunt lezen. Welke hebben jullie en welke kunnen jullie me aanbevelen?
ik heb de Sony Reader Wi-Fi® (PRS-T1) en ben er super tevreden mee. Het scherm is met e-inkt waardoor je ook in de zon kunt lezen.
Is het niet zo dat alle e-readers in de zon te lezen zijn? Ik heb zelf de bebook club s. Met E ink pearl. Geen touch, maar dat vind ik niet erg itt mijn tel. Was 90 euro, je hebt ze nog goedkoper. Ik ben er erg tevreden mee! Wilde er zelf ook niet al teveel geld aan uitgeven
Ik heb ook de E-reader van Sony, superblij mee! Als je in de zon wilt lezen moet je een reader hebben met E-ink scherm.
nee als je een reader hebt met tft scherm dan is dat hetzelfde als lezen met je ipad in de zon dat weerkaatst. Dus als je in de zon wil lezen kiezen voor een reader met e-inkt
hier ook de sony e-reader, ben er erg tevreden mee, je moet echt kijken of de ereader I inkt heeft, anders kan je niet goed lezen in de zon. ik vind het heel rustig en fijn lezen. afgelopen vrijdags zelfs achterin onze bus kunnen lezen (geblindeerde ramen) heel relaxed, als extra kan je zelfs muziek luisteren onder het lezen (dochtertje kon zo k3 luisteren)
Hier een bebook clus S. Was toen ik hem kocht rond de 130 euro, maar is inmiddels goedkoper. Deze heeft e-inkt en kreeg toen ik hem kocht goede recencies. Ik ben er nog steeds zeer tevreden over en de batterij gaat heel erg lang mee. Ik heb ook niet het idee dat deze zwakker wordt, terwijl ik hem al even heb en heel veel gebruik.
Ik ben erg blij met mijn Kindle. Maar daarvoor zijn vrijwel geen Nederlandse boeken te vinden. Ik heb er vooral Engelse boeken op staan en een paar Portugese, Duitse en Franse.
Waarschijnlijk wordt het de sony prs-t1. Jammer dat de hoesjes zo verschrikkelijk duur zijn. Maar dan maar een hoesje zonder licht. Dan doe ik wel een nachtlampje aan. 45 euro vind ik echt te veel!!
Je kunt ook een hoesje van een non-merk aanschaffen voor de Sony, mèt lichtje. Die zijn een stuk goedkoper en net zo goed.. Mijn Sony e-reader komt morgen binnen (doet vreugde dansje, ben al de hele avond boeken aan het uitzoeken en downloaden). En zal me eerdaags bezighouden met het zoeken van een geschikte hoes (op marktplaats wordt ook het een en ander aangeboden en anders gewoon googlen)
Jaaaaaa, hij is binnen en ik ben al druk bezig met lezen.. 't Is echt een heel mooi ding en eenvoudig in gebruik. Heb er vanmiddag ff mee gespeeld, wat dingetjes uitgeprobeerd etc. en heb hem al aardig onder de knie. Alleen het WiFi gebeuren nog niet, maar dat mag m'n man doen Ik heb de boeken die ik gister gedownload heb, via het usb kabeltje overgezet naar de reader, is echt appeltje eitje.... Nu dan nog op zoek naar een hoesje, maar denk dat het een Gecko cover met lampje wordt. Een stuk goedkoper dan die van Sony en het fijne aan dit hoesje is, dat het de gehele glimmende omlijsting van de reader bedekt. Op zich is deze rand niet storend, maar ik denk als de zon er op weerkaatst het toch wel wat afleiding geeft... Gecko Cover Sony PRS-T1 Zwart + Lampje - Eas-E-reader
Die hoes heb ik voor m'n Kobo. Heel mooi met een grappig gekkootje op de voorkant in het hoekje Het lampje is ook fijn!