Mijn zoontje van 3 mnd heeft een droge hoest en verstopt neusje. Nu spoel ik zijn neusje zoveel mogelijk met fysiologisch water maar aan zijnnhiest kan kk niet veel doen. De dokter zit pas 27 dec weer. Nu heb ik een aerosol apparaat en medicatie voor erin vd andere kids maar durf niet goed zomaar te aerosollen zonder doktersadvies. Wat zou ik doen? Op deze manier kan hij niet slapen en ben bang dat het verergert!
Bedje al omhoog gezet met boeken oid onder de voorste poten? Doorgesneden uitje naast bed Helpt hier tenminste iets En inderdaad druppelen voor elke voeding en slaapje
Heb ik vannacht gedaan bed omhoog. Ga toch maar langs de huisartsenwachtpost heeft ook 38 koorts 😒
Beterschap met je kleine ventje! Wellicht het rs virus wat zo rond gaat.... Zomaar medicatie van je andere kinderen zou ik niet gebruiken bij je zoontje van pas drie maanden, dan toch liever eerst advies van de huisarts.
Hoi het is iets viraal. Aerosollen en neusje met fysiologisch water spoelen hopelijk betert t dan snel