Kindertablet

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Juliave, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter vind het leuk om af en toe te spelen op mijn ipad. Met als gevolg dat het scherm al 2x is gebroken. Ik wil dus eigenlijk een kinder tablet voor haar gaan kopen. Eentje met een stevige hoes maar waar ik wel apps op kan zetten (youtube en zappelin etc). Heeft iemand tips of juist afraders? Ben benieuwd!

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hoe oud is je dochter?

Onze dochter van 2.5 speelt ook dagelijks even op onze Ipad.
    Ze weet echter heel goed dat ze er voorzichtig mee moet zijn.

Ze mag hem niet vastnemen en mee rondlopen, ze moet hem op de tafel laten liggen.

Kan je je dochter dat niet leren? Lijkt me toch goed dat ze met jonge leeftijd al leren dat je met bepaalde dingen voorzichtig moet zijn.

Verder geen tips ;)

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Wij hebben een gewone samsung tablet tab 3 lite gekocht en daar een stevige hoes omheen gedaan.

4. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Hier hetzelfde, zoontjes van 2 en 4 zitten vaak op de ipad en nog nooit wat gebeurt. Kleine van 2 loopt er zelfs mee van de bank naar de tafel. Houd em heel goed vast. Speelt met de ipad sinds ie 1,5 was. Zit wel een hoes omheen, misschien dat dat een idee is?

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar met een prijsvraag een storio 3 van Vtech gewonnen. dochter van 2,5 vindt hem erg leuk, maar ik zou hem nooit zelf kopen. de processor is erg traag, zodat je vaak even moet wachten tot het volgende scherm geladen is, en de mogelijkheden zijn beperkt. Als ik nu zoiets voor haar zou moeten kopen zou het een simpele Android tablet zijn met een stevige hoes, goede instructies en alleen spelen onder toezicht.

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Onze meiden (bijna 4 en 6) hebben ook een storio 3 en doen er best veel mee. Hij is idd erg traag, maar ze vinden de spelletjes heel leuk. Sinds kort hebben ze ook het fototoestel ontdekt.

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Onze dochter speelt ook graag op de tablet. Onze was al een jaar of 5 a 6 oud en hebben haar deze gegeven. Ze mag er alleen mee op de bank of aan haar tafeltje en dat weet ze. Heb naar puzzels eroo gezet en bobo' tuin etc, ze kan er verbasing wekkend goed mee om gaan haha.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zou eerder kijken voor een 2e hands tablet en dan een kinderhoes erbij kopen.
    hier heeft hij de samsung tab 2 of hoe je dat ding noemt. De oude van mn vriend.
    Hij loopt er niet mee rond. Gebruiken die wel alleen voor netflix. Straks misschien eens een spelletje opzetten.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier bijna idem :D.
    Aiden heeft mijn oude Samsung Tab 2 tablet.
    Finley heeft de oude Samsung tablet van mijn vriend.
    Ze zijn beide dol op de Bad Piggies, karretjes bouwen dus :p.
    Spelletjes van dr. Panda vallen hier ook erg in de smaak.

10. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Hier een iPad mini met een Speck hoes. Hij is al zo vaak gevallen maar nog steeds heel dankzij de hoes. Kids Case heeft ook geweldige hoezen die voor kleintjes erg geschikt zijn.

Deel Deze Pagina