Welke playmobil voor 3 jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lente2013, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2013

Lente2013 Actief lid

21 feb 2013
    130
    0
    16
    Mijn zoontje wordt bijna drie en ik zit er aan te denken Playmobil voor hem te kopen. Maar ik zie zoveel soorten, dat ik niet weet welke leuk is voor deze leeftijd? Ook lees ik op internet over Playmobil 123, maar misschien is ie hier alweer te oud voor?

Kortom: tips over leuk Playmobil gezocht!

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier bijna 3. Hij heeft al een tijd de boerderij en dierentuin van 123. Vindt hij nog wel leuk. Voor zijn verjaardag krijgt hij het kinderzh

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier heeft ze de speeltuin, een echte hit.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier is de 123 nog heel erg leuk.
    hij heeft de speeltuin, bus en een autootje. Het 123 huis ligt klaar voor sinterklaas.

Mocht hij er te snel te groot voor zijn, playmobil kan je nog goed doorverkopen met weinig verlies.

5. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 2 en n half speelt gewoon met de playmobil van zijn oudere broer en zus. Als ik wat nieuws koop haal ik de allerkleinste stukjes eruit voor aks ze wat ouder zijn.

Hier hebben ze de paardenmanege en de grote dierentuin. Allebei verschillende sets van die elkaar aanvullen. Word veel mee gespeeld!

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Hangt natuurlijk ook wel een beetje van de interesses van je kind af, want playmobil is zo breed. Mijn zoontje is dol op playmobil dragons en en ik heb net van een collega een hele serie playmobil dino's overgenomen, die gaat hij geweldig vinden.

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hangt een beetje van je zoontje af, wat vindt hij leuk?
    Zoontje is helemaal gek van piraten en ridders, dus hij heeft wat setjes in die richting gehad. Er zit redelijk veel klein spul bij Playmobil, dus misschien dat je dat nog even achter zal moeten houden....

8. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hier hebben we de gewone playmobil. Gaat al prima. Ik vind niet dat dochter er te klein voor is.

We hebben de speeltuin en een dierentuin (beide tweedehands gekocht)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Mijn zoon van bijna 4 haalt vnml het liefst alles nog uit elkaar van het playmobil. Ik wacht nog even met meer aanschaffen

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Mijn oudste heeft laatst de boomhut gekocht, maar mijn jongste speelt er het meeste mee, hij vindt het fantastisch.

11. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hier een zoontje van bijna 3 en playmobil 1,2,3 zou ik persoonlijk niet meer zo snel nieuw kopen. Playmobil dat hier leuk wordt gevonden zijn de dingen die hij echt kent uit dagelijks leven: speeltuin, zwembad, dierentuin (laatste heeft hij niet, maar in de speelgoedwinkel hier staat een hele opstelling :D)
    Daarnaast is het (meeneem)politiebureau wel leuk. Bij mijn zoon overigens vooral om de politiemensen en de politiemotor. ;)

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn zoontje is 2 weken geleden 3 geworden. Ook playmobil gevraagd, de gewone. Hij heeft allemaal dieren gekregen (serie Wildlife), helemaal geweldig! En motoren, auto's, fietsen doen het ook erg goed :D Al moet ik steeds de handjes van de poppetjes vastzetten :p

Deel Deze Pagina