hoi hoi. Ik vroeg me af wat jullie van Jörgen Raymann vinden, ik ga 11 maart naar een optreden van hem
haha geeft niet, heb hem verder ook nooit in een theater voorstelling gezien, zie hem alleen maar bij Raymann is laat, en moet dan altijd erg hard om hem lachen ( vooral bij " Altijd prijs met achmed" )
Zijn programma (Raymann is laat) vind ik ontzettend leuk en laagdrempelig maar als stand up vind ik 'm net iets minder sterk. Maar als ik kaartjes had liggen, ging ik er absoluut heen!
Hij komt bij ons vlakbij in het theater, en er waren nog kaartjes ( nu trouwens nog) heb wel tweede rang genomen, zit je op het balkon,maar heb gehoord met erg goed uitzicht op het podium.
ik vond de comedy factory leuk, maar dat ging niet echt om hem. ik vind hem eigenlijk niet grappig, toen hij net op tv was wel.
Wij zijn vorig jaar ook naar een voorstelling van hem geweest maar persoonlijk vind ik hem helemaal niets. Te flauw en te overdreven. Veel plezier!
Op tv vind het nog wel geinig, maar afgelopen theaterseizoen naar een optreden geweest en daar vond ik m niet leuk. De hele show draaide om een typetje, weinig leuke humor voor mij... groetjes jelske
vind hem grappig,en bij zijn eigen voorstellingen vind ik alleen "t is even slikken" erg leuk!zijn laatste voorstelling vind ik wat minder. mijn persoonlijke favo cabarete(schrijf ik het goed?) is najib amhali!
Ik vind hem leuk! Altijd prijs met achmed! Heb wat met suriname sins we er vorig jaar zijn geweets! Top land!
Ik ben 2 keer naar een voorstelling van hem geweest. De 1e keer ("In holland staat mijn huis") vond ik helemaal geweldig, maar de voorstelling van dit jaar ("nummer 13866") vond ik echt helemaal niets aan. Behoorlijk saai en afgezaagd. Weet dus niet of ik nog snel een keer naar hem toe zou gaan.
wij gaan naar nummer 13866 Ach ja zie wel of ik het wat vind, zo niet weet ik gelijk dat ik nooit meer naar het theater hoef