ik heb een aantal vragen kindertoeslag ik heb het en week geleden aagevraagd voor mijn kleine meid.. nu kreeg ik gisteren een brief binnen dat het is opgenomen in hun administatie en dat het elke maand word uitgekeerd op rekeningnummer ****** maar wanneer krijg ik het dan ? is dat deze maand al of moet ik een maandje wachten ? en wanneer word kindertoeslag uitbetaald? x
Ik krijg het op de 20ste van iedere maand gestort.Volgens mij kreeg ik het ook gelijk in april.Dochter is van 18 maart.
als het goed is krijg je dat morgen al op je rekening.... als het de kindertoeslag is tenminste... de kinderbijslag krijg je in april...
kind gebonden budget !! dank je wel dames ja kinderbijslag heb ik gisteren aangevraagd en komt 1 april!
ik heb nog niets gehad allen mijn zorgtoeslag ik weet niet hoe laatt het komt ,, en of meer mensen het nog niet hebben
nee ik heb ze gebelt wilde het zeker weten .. ik krijg het volgende maand pas ik heb nog geen schikking binnne dat kan 8 weken duren wtf !!
aii ja dat kan gebeuren.. nog ff een maandje wachten dus.. ik heb hier de zorgtoeslag nog niet eens binnen haha
oo zorgtoeslag staat er bij mij al meestal snachts op .. ing * ja maandje wachten nou ja zo ramp is het niet