we zijn wat Disney achtige films aant downloaden voor zoonlief. En nu kan ik me van vroeger heel vaag een tekenfilm herinneren en enige dat ik weet is dat het over een haan ging. en dan bedoel ik niet Chicken Little. de tekenfilm die ik bedoel is ouder dan dat. denk van zo'n 15jaar geleden ofzo. pin me niet op de jaren mijn geheuge is niet zo best haha iemand die tekenfilms (disney achtige, geen idee of hij van disney zelf was namelijk) met een haan erin. was een hele stoere haan kan ik me nog herinneren pluim voor de gene die m kan vinden!!! EDIT: gevonden
Dat was ook de eerste Disney-haan waar ik aan dacht Negeer dit alsjeblieft, ik ben echt een ongelofelijke retard *Schaamt zich dood*
omg jeetje als ik m nu op youtube ff bekijk dan is ie eigenlijk best wel dom waarom vond ik m vroeger juist zo leuk? kan me trouwens die stukken niet herinneren over het echte jongetje ofzo. dat zn moeder verhaal aant vertellen is ofzo? hmzz is mijn geheuge dan echt zó slecht haha
Haha die was gaaf keek ik vroeger heel vaak. met die gemene uitjes en die haan die kon nirt meer kraaien. en een knulletje wat in een poesje was veranderd als ik me niet vergis !