Kinderverjaardag in tijden van corona

Discussie in 'Corona forum' gestart door Luppy, 20 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.951
    1.578
    113
    Leuk idee.
     
  2. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.215
    751
    113
    home sweet home
    Gisteren was onze dochter jarig. Wij hebben onze vrienden / bekenden gevraagt om een kaart te te sturen. Nou een hele stapel, zo voelde ze zich helemaal jarig. Daarnaast, taart, lekkere hapjes en veel telefoontjes. En s avond door mc drive gegaan.
     
    Nataly1972 vindt dit leuk.
  3. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is volgende week jarig. Ik ga een muts voor hem knutselen, facetimen met de opas en oma's als hij de kaarsjes uit mag blazen, een taart, en trakteren bij de buren & buurtkindjes (op gepaste afstand) zodat hij toch alles heeft wat bij een verjaardag hoort
     
  4. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ik zou het persoonlijk kijken of een lokale bakker of koffietentje met bezorgdienst taart kan leveren. Die laatste hebben het net de sluiting van de horeca al zwaar genoeg
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb de taart samen met zoon gebakken, vind hij erg leuk om te doen.
    Verjaardagsmuts gemaakt, zelf verder laten versieren met stickers.
    1 gezond vriendinnetje heeft nog een cadeautje gebracht en heeft hij stukje taart aan kunnen uitdelen.
    Hij wou graag patat eten zonder borden, had hij een keer op school gehoord. Alles dus op wegwerp tafelkleed. Vond hij helemaal geweldig haha.
    Hij zei zelf een hele leuke verjaardag gehad te hebben gelukkig.
    Vandaag gaan we naar (een afgelegen en hopelijk erg rustig) strand in plaats van zijn feestje.
     
    NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.156
    2.051
    113
    Vrouw
    Nederland
    Collega 1 weigerde kleding aan te trekken en zit steeds te zeuren om iets lekkers.
    Collega 2 voelt zich niet goed en kotste net het tapijt onder. Dankzij de directie die hem Optimel gaf (collega 2 spuugt al 3 dagen).
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Verkeerde topic denk ik ;)
     
  8. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.156
    2.051
    113
    Vrouw
    Nederland
    Inderdaad! Hoe kan dat nou weer??
    Zat toch echt in het andere topic:confused:
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Waarschijnlijk per ongeluk op de knop vorig topic/volgend topic geklikt ;)
     
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Zoon is volgende week jarig. Maar we vieren het dit weekend. We gaan zo taart bakken. En hij wordt het hele weekend in het zonnetje gezet.
     
  11. Monique1985

    Monique1985 Fanatiek lid

    7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Mijn jongste word vandaag 6
    Ik heb vanaf dag 1 al gezegd dat wij zijn verjaardag kinder feestje en traktatie moeten verplaatsen .. normaal zou hij echt huilen en vervelend doen. Maar hij heeft zich erbij neergelegd en hoe leuk is het dat hij gister met de post kadootjes kreeg en kaarten enzo zelfs de juffen hebben een bericht gestuurd ..
    en als het mag dan maken we er een knal feest van . vanmiddag taartje eten en hij wil pannenkoeken en poffertjes eten
     
    Athina en owly vinden dit leuk.
  12. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.175
    1.357
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn zoon is dinsdag jarig, de taart is besteld bij de bakker en de gourmetschotel bij de slager. Heb veel kleine cadeautjes gekocht bij de action die hij verdeeld over de dag gaat krijgen en grote cadeau is ook al binnen een halfhoogslaper met bedtent. Familie en vrienden sturen een kaartje. We hangen veel slingers op. Ik denk dat hij een hele leuke verjaardag gaat krijgen.
     
  13. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.025
    2.163
    113
    Bedankt voor de ideeën. We gaan er gewoon wat voor maken. Ik moet zelf helaas wel gewoon werken die dag, maar ja, dat was normaal ook zo geweest.

    Alle andere jarigen ook een leuke dag gewenst!
     
    Zonnestralen en puzzelstukje vinden dit leuk.
  14. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    Weer wat extra ideeën op gedaan! Zo sneu dat het anders is maar goed dan maak je er maar het beste van.

    Iedereen die dit weekend jarig was nog gefeliciteerd!!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hier wat ideetjes opgedaan. Mogen altijd nog meer komen. M'n oudste word eind april 30 dus met de nieuwe maatregelen word haar verjaardag niet groots gevierd
     
  17. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Ik moest net even heel hard huilen... Baalde zo van de aanscherping, niet alleen onze oudste zoon die z'n verjaardag niet kan vieren (die zag ik al wel aan komen) maar onze jongste zijn vierde verjaardag zullen we dus ook niet kunnen vieren waarschijnlijk :(

    Natuurlijk is het niet anders... En ben blij met de leuke ideeën in dit topic! Maar baalde wel even... Had 1 juni niet verwacht iig... :(
     
  18. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja wij hadden ook verwacht dat er precies vanavond wel wat zou veranderen. Echt zo balen!
    Maar goed, we hebben taart voor morgen, mijn moeder komt even en ze moet baar school om werk te halen. Dus we hebben ook iets voor de meester.
     
  19. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Mijn dochter en 3 neef/nichtjes zijn allemaal deze weken jarig. Wij hebben tegen die van ons gezegd dat we het nu met zn 3tjes vieren met taart en ons cadeau. Maar omdat ze het erg jammer vindt dat niet iedereen op haar feest komt hadden we gezegd dat als iedereen weer beter is en het zomer is we nog x groter feest geven en iedereen komt. Maar nu stelde een zus voor om wel nu al de cadeaus al langs te brengen/laten bezorgen omdat het nog maanden kan duren en er dan weer andere dingen zijn (mijn bevalling en vakanties) dus feesten er dan ook niet van komt. En de kids nu natuurlijk extra speelgoed goed kunnen gebruiken.
    Twijfel nu...
     
  20. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.950
    8.762
    113
    .

    Onze knul krijgt van ons gewoon cadeautjes en 1 cadeau krijgt hij wanneer we het de tweede keer vieren.

    Misschien een kleinigheidje van je zus? Gewoon iets met een kaartje. Voelt ze zich wel jarig. Of andersom, gewoon cadeautje en 1 dingetje achter houden.

    Niet te druk om maken maar het gezellig maken.

    Onze zoon lijkt het voor nu wel goed te vinden maar ben benieuwd of het dan ook zo is.
     

Deel Deze Pagina