Kinderverjaardag maar geen zin in taart

Discussie in 'De lounge' gestart door Nox, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    Maak je toch een lekker soesjestaart! Valt hier altijd in de smaak.

2. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Ik haal gewoon altijd taart uit de vriezer van de Aldi. Ben je echt niet zo veel kwijt. Zou je zoon en dochter dan zelf laten kiezen, ze hebben van alles.

3. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij geen zin in taart of je kinderen niet? In eerste geval, jammer dan get over it het is de verjaardag van je kinderen. Ik laat elk jaar 2 taarten maken door de bakker in overleg, vorig jaar bijv 2 Cars-taarten met allerlei figuren. Was €45 kwijt en waren prachtige taarten. Heerlijk gevuld ook.

En wat betreft bruidstaart €50? Dat zal een hele kleine zijn geweest. Ik was voor mijn 150 gasten taart toch echt €500 kwijt. Waren wel ook 8 lagen 😂😂😂😂 gevuld met diverse smaken.

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Slagroomsoesjes, petit fours of mini vlaaitjes, gebaksschelpen met vers fruit en slagroom, koeken of warme broodjes; saucijzenbroodjes, worstenbroodjes en kaasbroodjes.

Je kan ook zelf kwarktaart maken in 2 of 3 verschillende smaken, dan ben je nog geen 10,- kwijt... Zo klaaar en geen ingewikkeld gedoe met bakken.

Persoonlijk vind ik cupcakes meer een kinderding.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Als ik naar een verjaardag ga zonder taart dan baal ik echt ontzettend.
    Ik vind taart gewoon horen bij een verjaardag.

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Een kinderverjaardag zonder taart? Dat zou mijn dochter niet leuk vinden! De slagroomtaarten van de Aldi zijn echt lekker hoor en bij de Hema heb je heel veel taarten voor €50!

Ik snap je opmerking wel over een taart van €50, dat zijn wij ook meestal kwijt, maar ik laat altijd een taart voor haar maken bij een banketbakker.
    Bij de Hema maken ze ook leuke en lekkere kindertaarten hoor.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je hebt bij de Aldi een grote slagroom taart voor 3,59 volgens mij. Er staan daar ook vaak andere smaken taarten voor weinig.

Ik vind persoonlijk dat een taart bij een kinder verjaardag hoort, maar goed dat is mijn mening ;)

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik heb dit jaar bij de hema tompouchen laten maken met de opdruk van hun favoriete figuur. Frozen dochter, spiderman voor zoon en teletubbies voor de jongste. Waren super leuk

9. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Wij maken altijd een kwarktaart (de roze!) en halen daarbij nog soesjes met chocola en mini tompoucen. En die vinden ook altijd gretig aftrek bij mensen die een stuk taart te veel vinden.

Wat een gemekker weer over hoe het hoort. En zeker dat je chagrijnig zou worden als er op een verjaardag geen taart is. Ik hoop echt dat ik niet zulke mensen in mijn vriendenkring heb, zeg. Die fixatie op eten bij feest, gezellig hoor.

10. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Even aan de kindjes gevraagd en ze vinden de cupcakes geweldig! Ze willen uiteraard wel meehelpen met maken.

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een kinderverjaardag zonder taart... Mijn kinderen vinden een taart echt heel belangrijk. Wat je zou kunnen doen zijn Hema taarten bestellen met een leuke foto en thema naar keuze. Eventueel wat opleuken met snoepjes en spekkies en je hebt een geweldige taart.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Goh dan koop je toch gewoon een appeltaart van de hema? Die zijn niet zo duur.
    Wij doen wel altijd taart. Wij laten altijd zo'n themataart met fondant maken. Ze zijn 1x per jaar jarig en ik vind zelf dat het erbij hoort, is toch wel een soort hoogtepunt. Zonder taart vind ik het anders een beetje karig.

13. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    #33 jt82, 2 jan 2016
    Laatst bewerkt: 2 jan 2016
    Ik heb ooit zo'n goedkope slagroom vlaai van de hema besteld voor 6 euro dacht ik? Bij een online shop een taart disc van ouwel besteld met een logo van wat hij leuk vond, nou een geweldige taart voor onder een tientje! als je voor beide doet ben je nog geen 20 euro kwijt en heb je voor zeker 20 man taart!
    Ohh en dan 2 of 3 bakjes van die tomsoesjes erbij, ik dacht 2,50 voor 10 stuks? Die dingen zijn altijd een succes, echt te lekker!!!

14. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje mag geen taart ivm allergieën. Ik heb dit jaar overal etagierres neer gezet met allerlei koek, en kaas en worst wat hij wel mag.. niemand horen klagen. Het leuk aan gekleed met slingers en servetten van bumba.. (was hij toen dol op). Met eigen verjaardag gewoon een taart van de hema heerlijk☺

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waarom een speciale taart laten maken? Heb ik de laatste paar keer ook niet gedaan. Gewoon bij de supermarkt of bakker een lekkere taart of vlaai kopen. Max. een tientje per taart. Of koop er 2, dan hebben ze nog wat om uit te kiezen.

16. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Soesjes, chocolade Soesjes, mini tompouces en van die mini bakenen gebakjes zijn ook leuk.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als je het makkelijk wil doen, dan koop je een doos cupcake mix van dr. Oetker en was decoratiedingen. Hoef je ook geen recept te zoeken. Weet niet voor hoeveel mensen je wil maken, maar er gaan geloof ik 12 cupcakes uit een doosje.

Persoonlijk vind ik de muffins veel lekkerder. Die kun je ook bekleden als cupcake ;)

18. tuc

tuc Niet meer actief

Een fototaart van de hema, is niet duur, lekker en ipv een foto kun je er gewoon een afbeelding op laten zetten. Hebben hier al sofia het prinsesje, bumba, elsa gehad.

19. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Precies !!

Wij laten altijd taarten maken , dus zijn wat meer geld kwijt. Leuk voor de hele kleintjes.

Dochter is nu 10 en vanaf een jaar of 6/7 doen we foto taart vind ze geweldig. Ze is gek van paarden dus we hebben al meerdere paarden taarten gehad ;)

Kinderverjaardag zonder taart vind ik niet leuk....

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier geen taart op de verjaardag

Kids vinden t niet lekker en oudste mag geen zuivel

Maak speciale cake zonder zuivel. Iedereen weet t in onze omgeving

Deel Deze Pagina