Kinderverjaardag maar geen zin in taart

Discussie in 'De lounge' gestart door Nox, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Heel leuk, je kan er ook aardbeien tussen stapelen.

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Mijn moeder maakt standaard aardbeien kwarttaart en een appeltaart en daar houdt het dan mooi meer op.. Ik mocht laatst een appeltaart van de appie meenemen want dat was ze vergeten en die kwarktaart is de dag van te voren in me kaar geflanst.. Ja geflanst want mijn moeder kookt niet..

3. Myon

Myon Lid

4 jun 2014
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Een soort high tea? Verschillende kleine hapjes? Veel zinn wel kant en klaar te kopen als je niet zelf wilt maken.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier ook geen zin in taart omdat we al dachten dat de helft niet op kwam dagen oudste werd 7 op 20 dec

Gewoon lekkere koeken gehaald iedereen nam wat met taart meestal niet zo is ;)

gewoon lekker doen hoor!
    fijne verjaardag!

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Misschien brownies maken en cake en wat stroopwafels neerleggen?

En anders als je echt lowbudget wilt...van die diepvriessoesjes neerzetten wat poedersuiker eroverheen en klaar?

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik doe ook niet altijd taart, zet dan een etagiere met mini tompoesjes, (choco) soesjes en banaan eclairs neer. Gaat altijd prima op.

7. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik heb liever persoonlijk een plakje goede cake dan die mierzoete kleffe cake met dunne slagroom als taart (bij de Hema hetzelfde overigens)

Ts, heb je helemaal geen behoefte aan gebak?
    Anders zou ik een zelfgemaakte appeltaart met bijv vanilleijs serveren, of wellicht brownies maken, of een ander lekker gebak?
    Ik ben meestal niet meer dan €20 kwijt aan een goede taart en daar zitten dan een hoop noten, vruchten, cacao, eieren enz in.

8. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Je kan ook een taart laten maken. Kan je aan twee kanten een ander thema. Is maar 1 taart en zo bespaar je ook geld.

Mijn zoon was vorige week jarig. De taart was echt een hoogtepunt van z'n feestje! Dat blije koppie zal ik niet willen missen alleen omdat ik geen zin heb in taart!

Wat willen je kids zelf!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nou, hartstikke prima toch! Ook nog gezellig ook samen cupcakes maken met je kinders!

Deel Deze Pagina