Mijn moeder maakt standaard aardbeien kwarttaart en een appeltaart en daar houdt het dan mooi meer op.. Ik mocht laatst een appeltaart van de appie meenemen want dat was ze vergeten en die kwarktaart is de dag van te voren in me kaar geflanst.. Ja geflanst want mijn moeder kookt niet..
Een soort high tea? Verschillende kleine hapjes? Veel zinn wel kant en klaar te kopen als je niet zelf wilt maken.
Hier ook geen zin in taart omdat we al dachten dat de helft niet op kwam dagen oudste werd 7 op 20 dec Gewoon lekkere koeken gehaald iedereen nam wat met taart meestal niet zo is gewoon lekker doen hoor! fijne verjaardag!
Misschien brownies maken en cake en wat stroopwafels neerleggen? En anders als je echt lowbudget wilt...van die diepvriessoesjes neerzetten wat poedersuiker eroverheen en klaar?
Ik doe ook niet altijd taart, zet dan een etagiere met mini tompoesjes, (choco) soesjes en banaan eclairs neer. Gaat altijd prima op.
Ik heb liever persoonlijk een plakje goede cake dan die mierzoete kleffe cake met dunne slagroom als taart (bij de Hema hetzelfde overigens) Ts, heb je helemaal geen behoefte aan gebak? Anders zou ik een zelfgemaakte appeltaart met bijv vanilleijs serveren, of wellicht brownies maken, of een ander lekker gebak? Ik ben meestal niet meer dan 20 kwijt aan een goede taart en daar zitten dan een hoop noten, vruchten, cacao, eieren enz in.
Je kan ook een taart laten maken. Kan je aan twee kanten een ander thema. Is maar 1 taart en zo bespaar je ook geld. Mijn zoon was vorige week jarig. De taart was echt een hoogtepunt van z'n feestje! Dat blije koppie zal ik niet willen missen alleen omdat ik geen zin heb in taart! Wat willen je kids zelf!