Kinderverjaardagen samen vieren

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Emm27, 16 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.280
    25.751
    113
    Bij mijn oudste dochters zitten er 4 dgn tussen hun verjaardagen. Ik heb altijd de slingers laten hangen tot het met de familie gevierd was. Bij de 1ste jarige gaan de eerste slinger op, bij de tweede jarige komt daar altijd nog iets bij (ballonnen, andere slinger, oid).
    Cadeautjes op de eigen dag. Kiezen wat ze mogen eten op de eigen dag.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.196
    10.800
    113
    Onze kinderen vieren het ook samen. We hebben (normaal) een grote groep uit te nodigen alleen al aan onze gezinnen en beste vrienden, en ik ga niet de hele bende met 2 weken ertussen 2 keer laten opdraven. Nog afgezien van de beperkende factoren van zomervakantie en de afgelopen jaren de ramadan.

Ze hebben elk een persoonlijke taart, en verder zorg ik vooral voor eten (iedereen blijft ook eten in t algemeen) en drinken en regelt de rest zichzelf. Bij goed weer nemen we alles mee naar het park :)

Ze krijgen hun grote kado op hun grote feest, op hun echte verjaardag een kleinigheidje.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.311
    113
    De jongens schelen 12 dagen en de 3 meiden zijn in 2 weken jarig dus hier al jaren combiverjaardagen.

Op fe dag zelf klein feestje met taart, eten door kind gekozen, kadootjes uiteraard. Naamslinger, cijferballon, evt raamtekening... opa en oma komen

Op het grote feest alle naamslingers en cijfers, taart en eten door hun gekozen etc

Op het

4. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Hier zit er 4 dagen tussen de verjaardagen. Ze zijn beide in de laatste week van het jaar jarig. Net als 3 andere familieleden .

We laten de slingers de hele week hangen. Aangevuld met het betreffende cijfer per kind. Cadeaus en taart op de dag zelf. Familie feestje doen we tot nu toe wel samen. Meestal in de eerste week van het nieuwe jaar. Is dan ook gelijk de nieuwjaars borrel.

5. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hier zit er exact 4 weken tussen beide kids en we vieren het voor vrienden en familie dus gezamenlijk in het midden van hun verjaardagen.

Op hun echte verjaardag krijgen ze van ons hun cadeau, trakteren ze en natuurlijk hebben ze een eigen kinderfeestje.

Ze weten niet beter en voor vrienden en familie relaxt om niet twee keer in een maand tijd op te hoeven draven.

Deel Deze Pagina