Wij hebben best een groot raam aan de voorkant. Nu staan er 2 grote planten en 2 windlichten maar de planten hebben hun beste tijd gehad en ik wil wat anders. Onze bank (met best hoge rugleuning) staat voor de vensterbank waardoor ik het lastig vind om de vensterbank in te richten. Wat hebben jullie in de vensterbank staan? Show je foto's. ☺
Leuk topic. Ik wil de vensterbanken ook weer gaan veranderen. Maar zal even een foto maken, hoe het er nu uitziet
die van jou ziet er netjes uit. bij mij is het echt niet foto waardig nu. uitgebloeide planten en een verwilderde voortuin op de achtergrond. (dat krijg je als je druk aan het klussen bent.) van het weekend de voortuin herfstproof maken als het weer meewerkt. ben echt een beetje inspiratie loos en er loopt ook regelmatig een kat door over mn vensterbank waar ik rekening mee moet houden.
Lees even mee. Wij hebben sinds vorige week radiator ombouw en hierdoor grotere en bredere vensterbanken. Geen flauw idee wat ik er op wil. Onze inrichting is industrieel met wat Afrikaanse tinten. ( met name in de accessoires)
Wat vind ik dat er altijd leuk uitzien! Hier echt onmogelijk met de katten, binnen 10 minuten -ja serieus- liggen alle planten plus potten op de grond kapot. Het word er dan letterlijk heel "voorzichtig" vanaf geschoven, want ja de vensterbank is natuurlijk wel van hun.
Hier hetzelfde hoor! Nu staat er alleen een schaaltje met sier pompoenen en die laten ze wonder boven wonder staan.
wat leuk!! mijn vensterbank ligt vol met spinnenwebben en spinnen . spoken, skeletten en een of ander RIP bord..
Voor inspiratie kan je ook bij google afbeeldingen zoeken op "vensterbank pinterest", kom je ook leuke dingen tegen. Wij kunnen helaas niet veel kwijt op de vensterbank omdat onze jaloezieën daarop landen...
In de keuken een paar praktische spulletjes en potjes zelfkweek verse kruiden. In de badkamer op de vensterbank boven de lavabo staan douchespullen en tandenborstels. Vensterbank boven het toilet staan een paar rollen toiletpapier, luchtverfrisser, wc/badkamer schoonmaakspul en een fles bleek. In de kinderkamer hun dvd's en een mandje met kwijt-ontbrekende stukjes van speelgoed. Onze kamer boek wat ik aan het lezen ben en opgeraapte prulletjes die de kinderen binnen slepen. Die gaan 's avonds weer weg. In de woonkamer lekker niks. Ik hou niet van toestanden op vensterbanken, te veel gedoe. Nu stilaan wel bergruimte aan het bijmaken zodat nog meer vensterbanken vrij van spullen zijn.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan dingen op de vesterbank. Helemaal als ik dingen in duo op een vesterbank zie staan, heb ik zin om het eraf te schuiven (als een kat zeg maar). Wij hebben 1 pilea in de vesterbank staan. Een gestekte, dus nog heel klein. En zelfs voor die kleine plant, zoek ik alweer naar een nieuw plekje Ik ben raar, ik weet het