OSNABRÜCK - Een veroordeelde kinderverkrachter in Duitsland heeft een taakstraf in een kleuterschool moeten verrichten. Op de school in Melle bij Osnabrück viel de man opnieuw kinderen lastig. Het openbaar ministerie in Osnabrück bevestigde de fout woensdag. Een woordvoerder sprak over een catastrofe. Tegen de justitiemedewerkster die de man naar de school stuurde, zijn disciplinaire maatregelen getroffen. De maatschappelijk werkster is niet ontslagen, meldden Duitse media. Hoe is DAT nou toch mogelijk?
ik had het ook al gelezen op internet.. en ik vind het echt verschrikkelijk dom! denk je dat je je kind veilig op school achterlaat, loopt er een kinderverkrachter rond
Neeeee, wat erg! Ik snap uberhaupt niet dat er zulke lage straffen worden gegeven. Wat dit soort zaken betreft moet eens een voorbeeld worden genomen aan Amerika. Daar zit je gewoon tientallen jaren vast voor zit soort misdrijven. Daar mogen ze mijn belastinggeld wel aan uitgeven.
volgens mij is het moeilijk om kinderen te horen ofzo. en bewijzen.... tja en zulke viespeuken worden gewoon beschermd bij ons in de wijk is er een gesignaleerd een aantal jaren terug. hij kon nietmeer in zijn huis blijven, omdat de buurt hem mischien wat aan zou doen. toen kreeg die dus een "geheim" adres. collegas van mijn broer hadden hem gespot, lekker vlak bij school liep die altijd. jammer voor hem was zijn anonimiteit toen over zulke mensen worden in nl beschermd. maar onze kinderen zijn vogelvrij