Dankje! Pfoe ja daar zeg je zoiets (PostNL). Ik zou het erop kunnen wagen.. wie niet waagt die niet wint
Maar het mag alleen afgehaald worden toch? Ik wilde ook bestellen, maar geen afhaalpunt in de buurt en bezorgen mag niet wat ik had begrepen
Schijnt dat Lidl ook vuurwerk heeft. Hier was het bij Lidl op, bij Aldi net nog wat kunnen scoren maar het was niet veel meer... Welkoop hebben ze ook kindervuurwerk werd me verteld
Mijn man heeft gisterenavond besteld en er stond net iemand van hun zelf op de stoep om het te brengen zei hij.
Wij zetten de vuurkorf om 23:30 voor neer. dan zet ik ijsfonteinen en sterretjes in de tuin . Zoonlief heeft een disco lamp op batterijen die hij weg wilt zetten. Verder heb ik 2 foam buizen besteld die lichtjes hebben en van die fiberstaafjes met lampjes dus de kids kunnen hun eigen disco maken benieuwd wat er hier verder in dorp gebeurd. We wonen in klein dorpje op flinke afstand van een groter dorp dus voordat politie hier is zal er wel iets afgestoken zijn wat niet ma we hebben flink wat vuurwerk fanaten nl dus zal me niks verbazen
Zo ben ik los gegaan bij Welkoop, helemaal blij met mn kinderzooi Hebben zij tenminste nog wat leuks.
Chill, het is een heel bekend en gerennommeerd bedrijf hier, die gaan echt de fout niet in. Ook al is dit ontzettend rot voor deze bedrijven.
Hier nog nooit vuurwerk gekocht maar dit jaar laatst bij de plus meegenomen en vandaag bij de Aldi. M'n broertje ging nog in een andere plus halen omdat zij een deal hebben met een vuurwerkverkoopwinkel. Zoon vind het prachtig en loopt met mijn niet gebruikte corona bril op volgens mij is dat gewoon een vuurwerkbril.