Kinderwagen actie Babydump

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Minerva, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dag allemaal,

Weet iemand tot wanneer de actie van de Babydump duurt dat je bij een kinderwagen een gratis autostoel en reistas krijgt? Wij wilden (willen) eigenlijk een kinderwagen tweedehands kopen, maar dit is toch wel een erg aantrekkelijke aanbieding. Aangezien ik pas 11 maart mijn 12 wekenecho krijg, willen we nog even wachten voordat we iets aanschaffen. Maarrr.... mochten we een goede actie/aanbieding tegenkomen... ;)

Alvast bedankt!

/edit: aarrrggg!! Nee, niet goed gekeken. Zie het nu wel staan: tot 24 maart :) Excusez-moi!

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  3. Minerva

Minerva Niet meer actief

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Die aanbieding is er eigenlijk altijd. Een jaar geleden heb ik ook gebruik gemaakt van die aanbieding. En die aanbieding is er steeds geweest.
    Je mag trouwens ook ipv maxicosi iets anders gelijkwaardig bedrag kiezen. Beetje onderhandelen.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Deze actie hebben ze bijna elke 2 maanden :)

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Vorige maand liep de actie t/m 24 februari, maar blijkbaar gaat het iedere maand opnieuw. :)

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Ah. De actie komt dus vaker terug. Is dat hetzelfde met die "opruimactie" met zoveel % korting? Toen ik nét zwanger was, was die actie er ook, maarja. Je gaat geen kinderkamer e.d. kopen als je nog maar een paar weken bent ;)

We zitten nog steeds te twijfelen: tweede hands of nieuw. Het ligt er gewoon een beetje aan wat er op ons pad komt :)

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Opruim actie komt ook vaker terug. Alleen is het wel zo dat het arsortiment nogal wisselend is. Dus als je je droomkamer ziet voor een leuke prijs kun je het beter nemen.

Ze hebben trouwens wel dat de garantie van de produkten ingaat op de datum dat je kindje word geboren. Mocht je zwangerschap toch niet goed gaan of met je kindje niet kan je volledig je geld terug krijgen en alles retour doen.

Wat ik heb gedaan met mijn zwangerschap is koninginnedag afwachten. Daar de rommelmarkten over en heb daar heel veel van me babyuitzet bij elkaar gekocht voor heel weinig.

9. dupje87

dupje87 Actief lid

27 nov 2012
    122
    0
    0
    Die actie was 5 jaar geleden ook al toen ik zwanger was van mijn oudste

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik geloof niet dat die aanbieding al ooit weggeweest is de afgelopen jaren ;)

Misschien nuttig om te weten: Je hoeft pas te betalen bij aflevering en mag alles kosteloos retourneren/annuleren als je zwangerschap anders afloopt dan je hoopt.

Mocht er nog een betere aanbieding komen bij hun of een ander, dan krijg je tot je uitgerekende datum dat bedrag vergoed.

Babydump is daar heel erg netjes in!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    In 2009 was de actie ook al dus haast je niet haha

12. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594