Melkklier?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaala, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik werd vanochtend wakker en m'n rechteroksel deed plots een beetje pijn, ik keek er naar en zag opeens een soort bultje, alsof het een beetje opgezwollen was op die plek. Als ik er aan voel is het niet hard ofzo, kan dit een melkklier zijn of is er veel meer aan de hand (volgens Google uiteraard gelijk kanker..) Of is het misschien dat ik allergies ben voor bepaalde deo?

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik heb dit ook (al een tijdje), dus ik lees mee! Misschien VK even vragen de volgende keer als we er zijn?

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook even rondgevraagd op ander forum en de meeste vrouwen hebben het ook (voornamelijk in het 3e semester) en al hun VK zeggen dat het of een melkkliertje is of een (onschuldige) infectie en als remedie: rust en relaxen en naar de dokter als het pijnlijker wordt of erg rood en ruw

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
  5. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    ik ben niet zwanger, maar heb dit een aantal keren gehad, bij mij was het een ontsteking van de zweetklieren in mn oksel.. was wat dikker, rood, en erg pijnlijk..

maar kan natuurlijk ook een melk kliertje zijn, daar ben ik niet in thuis hihi

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb het op die plek niet gehad. Wel onder mijn borst, waar mijn beugel zat. Zonder beugel was er niks aan de hand.
    In mijn oksel wel eens last gehad van talg/zweet kliertjes die ontstoken waren. Maar die lagen meer in de bovenlaag van de huid..

Deel Deze Pagina