Kinderwagen bij tweede kindje. Hoe op te lossen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eknein, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij hebben echt geen plaats voor een duowagen. Dus ik denk dat wij een meerijdplankje gaan kopen. Verder heb ik Manduca drager, dus daar kan de baby ook in, mocht mijn zoontje in de wandelwagen moeten.
    Hij loopt al goed, al wil hij nog niet heel ver lopen. Maar dat zal straks vast anders zijn.

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wij hebben een duowagen gekocht. Tweedehands voor weinig geld, loopt veel beter dan een stepje erachter en hoef me geen zorgen maken dat ze te moe om te lopen is.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Met die leeftijd zou ik ook kiezen voor een draagdoek voor de baby.
    Maar onze dochter zit sinds haar 2e verjaardag niet veel meer in de buggy. Hij gaat alleen nog mee met hele dagjes weg en dan nog zit ze er maar weinig in.
    Zij zal bijna 3 zijn als haar zusje geboren wordt en wij kopen niets extras.

4. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb nav jullie tips verschillende filmpjes ed bekeken op internet over draagzakken en duowagens en ik denk dat we voor een duowagen gaan.

Kun je de duowagen van Topmark en Jane powertwin ombouwen tot een wagen voor 1 persoon zodra onze oudste niet meer in de wagen hoeft/wil?

5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hier ook voor een duowagen gekozen. Met name ook omdat ik zoonlief in de wagen wil kunnen zetten als hij weigert te lopen... Meneer heeft nogal een eigen willetje ;)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een draagdoek voor de eerste maanden. Verder een meerijdplankje. Daar zou ik niet de avondvierdaagse mee gaan lopen, maar voor in de stad of zo is het een uitkomst. Mijn jongste is straks ook 20 maanden als de baby komt maar ik hoef geen duowagen.

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hier ervaring met een plankje ---> Echt geen aanrader! Ik had de Kidsit en de oudste was 2,5, maar dat karretje was geen succes! Je moet zelf dan al wat schuin achter de wagen lopen en dat gaf mij wat problemen.

Nu een duowagen en dat gaat prima!! Echt een aanrader! Ik kom weer overal waar ik zijn wil!

8. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Kidsit

9. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    De jane powertwin kun je in ieder geval niet ombouwen tot 1 persoons wagen.
    Ik had hem ook en vond hem echt geweldig. Maar ombouwen dat kon niet.

Deel Deze Pagina