wanneer hooft optillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama aes, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Zijn hier ook kindjes die laat waren met hun hoofdje optillen Esmee is nu 9 weken en kan haar hoofdje eigenlijk nog niet goed optillen. Weet eigenlijk niet wat ongeveer het gemiddelde was maar volgens mij kon Anne dat met die leeftijd al lang.
    groetjes gerdien

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
  3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Dank je voor de tip, wat een duidelijke site! Ook leuk om te zien dat Noortje qua fijne motoriek heel ver voor ligt.. hihi

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Volgens mij deed Nathan dit al een paar weken na zijn geboorte... Staat me iets van bij dat hij een heel erg sterk nekje had.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva deed dit de dag na haar geboorte al, ze kon ook al gelijk haar hoofd goed rechtop houden, die hebben we nooit hoeven ondersteunen.

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Lena deed dat idd ook al vanaf het allereerste begin... Komt misschien omdat ze helemaal met 'r hoofd in d'r nek heeft gelegen (minstens) een paar weken lang...

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Jesper deed dat ook vanaf het begin, maar dat is zeker niet altijd goed. Hij deed dit omdat hij last had van het kiss-syndroom en daarmee zijn nekje probeerde te ontlasten.

Je kunt het ook even bij het CB navragen als je je zorgen erom maakt, maar dat zal niet nodig zijn hoor. Ik denk dat een maand of 3 gemiddeld zal zijn.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre deed het ook vanaf dag 1 (als hij de kans kreeg van ons).
    Misschien kun je 'oefenen' door haar af en toe op haar buikje te leggen?

Deel Deze Pagina