ik ben op zoek naar een gratis, of goedkope kinderwagen combi.. dus met: kinderwagenbak zit/buggy gedeelte evt adapters voor maxicosi evt regenhoes etc. Ik ben een alleenstaande moeder, heb het helemaal niet breed. Mijn kinderwagen (die ik had gekregen) is vanmorgen kapot gegaan, ik zit nu dus met een kindje van 2 maandjes, zonder kinderwagen! Wie o Wie kan mij helpen aan een goed goedkope kinderwagen?
Misschien staat hier wat voor je tussen: Marktplaats.nl > kinderwagen Topmark - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > Peg Perego Multi Kinder-wandelwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > Bebe Comfort combiwagen. - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > GRATIS Kinderwagen Bebe comfort - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > oudere kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > gratis kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > de gratis baby/kinderhoek - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > mooie combi kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl > gratis afhalen kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Staan er nog veel meer. Sommigen niet in de meest mooie kleuren maar ja voor een gratis wagen kan het best. Veel succes.
Wat zou je kunnen missen? of heb je er inmiddels al 1 gevonden? Want ik heb er ook nog een en die voldoet aan jou eisen maar ik doe hem niet voor niets weg. Liefs Starry