Ik ben in oktober uitgerekend van ons meisje, nu vroeg ik me af.. wat gebruiken jullie voor deken/voetenzak in de maxicosi of in de kinderwagen? ik was al een beetje aan het rond zoeken op internet, maar ik kom er niet helemaal uit!
In oktober lijkt een wiegdeken me ook voldoende voor in de kinderwagen.. Als het kouder wordt vind ik de lodger bunker ideaal! Voor in de maxi cosi heb ik de snoozebaby, lekker warm & praktisch
Ik ga deze maken voor in de maxi cosi: The Complete Guide to Imperfect Homemaking: {Tutorial} Hooded Car Seat Blankies En verder gebruik ik in de kinderwagen gewoon een wiegdeken. Moet genoeg zijn. Stel dat het dan echt al heel koud is heb ik altijd nog wel een fleecedekentje liggen die ik kan gebruiken.
Dekentje kan je zo warm maken als je zelf wil. Ik deed baby in berenpak in de Maxi-Cosi. Riempjes vast en daarover 1-2 dekentjes. Wordt de auto te warm weer een dekentje eraf. In de kinderwagen ook een berenpakje, muts en deken evt met extra kruiken.
Ik ben in augustus uitgeteld en heb de koeka voetenzak met teddy, deze is natuurlijk veelste warm voor augustus dus pak er nog een wiegdekentje van koeka bij gewoon flanel. Ligt ook echt aan het weer, de ene keer is het in oktober al guur en winderig dan zou ik geen wiegendeken erin leggen maar echt wat warmers.
Wiegdeken is inderdaad prima! Ik heb voor de jongste (is ook van oktober) in de winter de Lodger Bunker gebruikt voor ik de kinderwagen.. Is eigenlijk bedoeld voor de wandelinzet, maar ook voor in de bak ideaal!!! Ga ik aankomende winter weer gebruiken!
Hier een september baby en had in de maxi cosi een voetenzak van de prenatal. 1 met klittenband dus makkelijk open en dicht te krijgen en op maat te maken. In de kinderwagen een wiegdeken en lakentje. Dl lag er verder met jasje aan in, ging prima.
Dit is echt super leuk! TS, we zijn even ver! Leuk Ik heb ook gewoon een wiegdekentje gehaald. Bij de Hema.
Ik heb een voetenzak in de maxicosi gebruikt en had ook nog een lekker dik wikkeldeken maar dat niet beiden nodig gehad, F. is in Maart geboren, toen was het ook nog erg fris. Ik vond de voetenzak erg prettig, die van ons is van Jolein, bij Babydump gekocht.
bedankt voor al jullie tips! ik denk dat ik inderdaad gewoon een voetenzak koop, een wikkel deken en een wiegen dekentje voor in de wagen. en dan stem ik dat gewoon af op wat voor weer het op dat moment is kan beter maar wat teveel in huis hebben dan te weinig!