oktober kindje, wat gebruiken in maxicosi/kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LPMS, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in oktober uitgerekend van ons meisje, nu vroeg ik me af.. wat gebruiken jullie voor deken/voetenzak in de maxicosi of in de kinderwagen?

ik was al een beetje aan het rond zoeken op internet, maar ik kom er niet helemaal uit!

2. Hemera

Hemera Actief lid

31 aug 2014
    187
    10
    18
    Ik gebruikte voor beide kindjes gewoon een wiegendekentje. Was voldoende. Heb 2 oktoberkindjes

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    In oktober lijkt een wiegdeken me ook voldoende voor in de kinderwagen.. Als het kouder wordt vind ik de lodger bunker ideaal!

Voor in de maxi cosi heb ik de snoozebaby, lekker warm & praktisch

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Wij gebruikten in de maxi cosi een snoozebaby wikkeldeken en in de kinderwagenbak een wiegdekentje.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik gebruik de voetenzak van Koeka voor in de maxicosi.

6. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
  7. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Dekentje kan je zo warm maken als je zelf wil.
    Ik deed baby in berenpak in de Maxi-Cosi. Riempjes vast en daarover 1-2 dekentjes. Wordt de auto te warm weer een dekentje eraf.
    In de kinderwagen ook een berenpakje, muts en deken evt met extra kruiken.

8. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik ben in augustus uitgeteld en heb de koeka voetenzak met teddy, deze is natuurlijk veelste warm voor augustus dus pak er nog een wiegdekentje van koeka bij gewoon flanel.

Ligt ook echt aan het weer, de ene keer is het in oktober al guur en winderig dan zou ik geen wiegendeken erin leggen maar echt wat warmers.

9. MissChaos

MissChaos Actief lid

2 aug 2014
    238
    0
    16
    Wiegdeken is inderdaad prima!
    Ik heb voor de jongste (is ook van oktober) in de winter de Lodger Bunker gebruikt voor ik de kinderwagen.. Is eigenlijk bedoeld voor de wandelinzet, maar ook voor in de bak ideaal!!! Ga ik aankomende winter weer gebruiken!

10. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier een september baby en had in de maxi cosi een voetenzak van de prenatal. 1 met klittenband dus makkelijk open en dicht te krijgen en op maat te maken. In de kinderwagen een wiegdeken en lakentje. Dl lag er verder met jasje aan in, ging prima.

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dit is echt super leuk!

TS, we zijn even ver! Leuk :) Ik heb ook gewoon een wiegdekentje gehaald. Bij de Hema.

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb een voetenzak in de maxicosi gebruikt en had ook nog een lekker dik wikkeldeken maar dat niet beiden nodig gehad, F. is in Maart geboren, toen was het ook nog erg fris.
    Ik vond de voetenzak erg prettig, die van ons is van Jolein, bij Babydump gekocht.

13. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor al jullie tips! ik denk dat ik inderdaad gewoon een voetenzak koop, een wikkel deken en een wiegen dekentje voor in de wagen. en dan stem ik dat gewoon af op wat voor weer het op dat moment is :) kan beter maar wat teveel in huis hebben dan te weinig!

Deel Deze Pagina