Ik wil graag voor mijn zoontje schoentjes hebben,maar dan met een soepele zool,omdat hij nog niet loopt. Het nadeelis dat alle winkels waar ik ben geweest, deze schoenen alleen in hele kleine maatjes te koop zijn. Mijn zoontje heeft maat22/23 nodig hij leeft op grote voet Weet iemand schoentjes die wel groter te verkrijgen zijn en die geschikt zijn voor hem?
Ken je het merk Shoesme? De baby-proof collectie daarvan heeft soepele zooltjes maar wel met anti-slip nopjes. Erg leuke schoentjes ook vind ik. Baby-proof gaat tot maat 22 en mijn ervaring met het merk is dat het ietsje groot valt.
Of van aapies... ook van die flexibele schoentjes/ slofjes met antislipzooltje: Leren babyslofjes | Babyschoenen
Zelf ben ik heel erg tevreden over de baby flexschoentjes van Oxxy. Dit zijn hele soepele schoentjes met een flexibele, anti-slip zool. Volgens mij kun je deze schoentjes tot ongeveer maat 24 krijgen. Gewoon te bestellen via internet! Hoe je de maat moet meten staat vaak op de site aangegeven.
waarom schoenen aan, als hij toch nog niet loopt? Lekker op blote voeten of sokken laten rondscharrelen, is veel beter voor de ontwikkeling van zijn voeten. Schoenen pas kopen als hij langere tijd Goed, Los loopt. (2/3 maanden)
Ik kan me voorstellen dat als je je kindje mee naar buiten neemt, of op bijv. het kinderdagverblijf dat het prettig is dat je kindje iets meer aan de voetjes heeft dan alleen sokjes Dan zijn juist de schoentjes met een hele flexibele zool, vaak schoentjes die tussen slofjes en "echte" schoentjes inzitten, perfect! Voor mijn dochtertje had ik in die fase (net niet kunnen lopen, maar wel al kunnen staan) de schoentjes van Oxxy.
Hier toch ook een kindje dat buiten schoentjes aan krijgt hoor Binnen inderdaad veel op blote voetjes, maar hier tocht het bijvoorbeeld dus ook dan lekker soepele schoentjes aan. Even denken.. want mijn oudste liep 'pas' met 16 maanden en had toen maat 24 ofzo.. Toch kunnen redden met bijvoorbeeld Replay en sommige modellen van shoesme gaan volgens mij ook t/m 24. Oh en ik weet dat hij van Jochie ook schoentjes mt 24 had destijds. Momenteel heeft mijn uk maat 21, maar de schoentjes die hij heeft waren er ook groter, hij heeft nu Cruyffs en All-stars. Vooral de Cruyffs zitten hem goed. Ik slaag meestal bij de Ziengs, maar ook wel de Coach of de Sneakers. Geen idee of dat landelijke winkels zijn
Ik heb voor mijn zoontje (leeft ook op grote voet) Oxxy's die vind ik echt fijn! lekker soepel en zacht!