facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Echt OMG!

Kom net een foto tegen van een dood baby'tje liggend in het gras.. gedumpt door de ouders :(:(:(:(

Ik wil dat soort dingen niet zien op FB maar ik moet wel, want t word zo ff BAM voor je neus gelegd. Ik ga echt vanaf nu iedereen blokkeren of verwijderen die zulke dingen deelt en mij ''verplicht'' om erna te kijken.

Kan wel janken van de foto die zojuist op mijn scherm kwam, te verschrikkelijk voor woorden.....

sorry moest het echt even kwijt...

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

:$ verschrikkelijk!!
    Ik hoor vaker van dit soort verhalen, ook foto's van mishandelde dieren en zo. Gelukkig heb ik nog nooit wat gezien op mijn fb!

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

O bah...:( Van de week ook een filmpje van iemand die onthoofd werd... Ik wil dat ook niet zien bah bah!!!

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik doe altijd bij mensen die zulke rare dingen delen (ik hou der ook niet van) een blokkade geven om op mijn startpagina terecht te komen, ik zie dan van hun geen dingen meer, behalve als ik echt naar hun tijdlijn ga. Zo hoef ik ze niet te verwijderen, maar zie ik toch die rare beelden niet.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja ik heb al een hele hoop site geblokkeerd maar deze is erdoor heen geglipt... Zit hier gewoon zowat in tranen door die stomme foto.

6. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Oh gatver! :(
    Ik hou hier ook totaal niet van! :O

Misschien een berichtje op zetten dat je hier niet van gediend bent en wanneer het weer gebeurd die personen gaat blokkeren/verwijderen?

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja, dat is misschien ook wel een goeie!

8. vivianbraak

Zo had ik ook een keer op YouTube ik klikte een filmpje aan ik was naar iets op zoek zag ik hoe iemand een baby mishandelde... :(:(
    Heb ik toen ook hier gepost kreeg ik een reactie het is wel wat er echt in de wereld gebeurd... Ja dat is waar maar ik krijg zulke filmpjes, foto's etc niet uit mijn gedachte en houd daar zeer lang last van!!! Bah bah bah je hebt zulke wrede mensen bbbrrrr

9. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Dit! Het is verschrikkelijk dat dat soort dingen gebeuren, maar wat helpt het om mensen (vrienden?) te shokeren hiermee?

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja tuurlijk gebeuren er verschrikkelijke dingen in de wereld, maar ik wil wel heel graag zelf bepalen wanneer ik wel en niet naar zulke dingen kijk. De kans is nu heel groot dat ik hierover ga dromen vannacht

11. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Ik verwijder de personen ook! Heb 1 keer een filmpje gezien en heb er een week van wakker gelegen! Sites blokkeren heeft geen zin, dan kan je beter de updates van de persoon in kwestie uitzetten.

12. vivianbraak

Echt helemaal eens!!

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    je kan ook echt personen blokeren he om op je startpagina te komen, ik had er een waar je dagelijks meerdere fotos van zielige honden zag, echt mega nare beelden, die heb ik gewoon via het pijltje bij het bericht geblokt, je kan dan kiezen voor ik wil dit niet zien, en dan kan je kiezen om deze persoon helemaal niet meer in je startpagina te zien.

scheelt een hoop gedoe.

Ik zie ook wel eens van die berichtjes tegen komen, met de mededeling dat je mensen gaat verwijderen bij rare berichten, dus dat is ook een optie.

blijft altijd lastig zulke dingen, maar snap soms echt niet wat mensen delen hoor.

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja ik kreeg dus net precies dezelfde foto te zien omdat iemand anders er op gereageerd had blijkbaar... ik wil dat ook niet zien!!!

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik haat Facebook

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb de persoon in kwestie geblokkeerd. idd via dat pijltje.

17. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Vreselijk! Alleen daarom zou ik facebook al zo verwijderen!

18. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik heb die foto van de week ook voorbij zien komen! Ik las de bijbehorende titel en had al gelijk zoiets van "Dat ga ik never nooit lezen". Ik weet dat veel van die vreselijke verhalen de realiteit zijn, maar ik kan daar zo naar en verdrietig van worden! Iedere dag hoor je al vreselijke dingen in het journaal en dan ook nog zulke foto's op je eigen Facebook. Ik gebruik Facebook juist ter ontspanning, niet om te schrikken van allerlei horrorverhalen!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja precies ik dus ook.. beetje statussen lezen... verkoophoekjes snuffelen.. foto'tjes kijken van vrienden.. en dan zie je dat! brrr

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb die foto gisteren ook gezien,echt walgelijk!
    Ik heb al eens een oproepje geplaatst of mensen dit soort dingen niet willen delen maar het heeft niets geholpen..:x

Deel Deze Pagina