Hier is alles pas met 34 weken geleverd. Dus ook het kamertje.. Ik snap niet dat dat laat is. Vooral omdat het om een kinderwagen en een box gaat. Die zijn niet zo broodnodig dat je ze gelijk nodig hebt. Autostoel oke die heb je wel nodig, maar ik neem aan dat je kindje nog niet met 34 weken naar huis zou mogen als het prematuur geboren wordt. Ik zou het zelf gewoon zo laten, had zelf heerlijk in mijn verlof tijd om alles te doen gelukkig maar want Jason kwam meer dan 7 weken later
als je kindje met 34 weken geboren word dan heb je die spulletjes nog niet nodig neem ik aan. dus ik snap ook niet dat het te laat zou zijn
de spullen heb je dan nog niet nodig, maar ik snap wel dat het een prettig gevoel is dat het klaarstaat. ik zou dus vragen of het iets eerder geleverd kan worden, en je hebt vast wel familie of vrienden in de buurt die dan in je huis erop kunnen wachten
Daar ben ik het roerend mee eens! Ik zit nu al bijna 7 weken te wachten op binnenbekleding van een wieg die niet in de doos bijgesloten was!! Gelukkig heb ik nog even, maar ik word er helemaal gek van dat de wieg nog niet compleet is!
ik snap best dat je voor je gevoel alles klaar wilt hebben en in huis (geeft toch rust) maar week 34 lijkt me nog prima.. misschien kan je het afhalen in 2 auto's of met een vriendin op zaterdag als je t echt eerder in huis wilt hebben.. of 2 keer rijden.. niet echt heel handig maar dan heb je t wel!
Off Topic: Ik was blij dat wij alles optijd hadden staan. Met +/- 31 weken kreeg ik last van ernstige BI. Met 34 weken had ik niet meer alles zelf op orde kunnen brengen. Dat heb ik nu wel fijn zelf kunnen doen. Maar dat is een andere reden.
Ik zou me er eerlijk gezegd niet druk over maken. Wij zijn nog naar het buitenland verhuisd toen ik 33+3 zwanger was. Daar aangekomen bleken we nog niet in ons nieuwe huis te kunnen. Dat kon pas een week later. Uiteindelijk dus met ruim 35 weken alles pas klaar en in elkaar. Ik wist ook dat als ons zoontje eerder zou komen hij toch nog niet gelijk naar huis zou mogen. Dus dan alsnog tijd genoeg de boel in elkaar te zetten. Ik snap dat je voor je gevoel de boel graag eerder op orde wilt hebben maar echt nodig is het niet hoor!
Heb vanmorgen een reactie van Babydump gehad dat ze het met 4 weken vervroegen, nu komt het in week 39 en dan ben ik dus 30 weken. Ben erg blij dat dit zo snel geregeld kan worden. het is vooral gewoon voor mijn eigen gevoel, het is fijn om het zelf klaar te maken inderdaad en als er iets niet goed is dan kan het nog rustig omgeruild worden. Hoe we het gaan regelen met bezorging zien we dan wel weer, ik heb gevraagd of de chauffeur tegen die tijd een uurtje van tevoren kan bellen, dan kan ik misschien op mijn werk even wat regelen...
Omdat je dan nog maar zo weinig zelf kan doen, je weet niet hoe je zwangerschap verloopt je kan het maar klaar hebben staan is mijn mening, als er wat gebeurd is dat lekker geregeld en hoef je je geen zorgen meer te maken, de laatste weken heb je het toch al druk zat met al die leuke hormonale opruim buien en wil je gewoon graag alles geregeld hebben.. Ik vind het altijd een beetje onwelkom overkomen als alles last minute (en door andere mensen omdat je zelf misschien niet kan) gedaan moet worden.. En wat je zegt er kan ergens een deuk of erge kras inzitten en omgeruild moeten worden daar moet wel tijd voor zijn! Het is heerlijk als je 35 weken zwanger bent om met je dikke buik in het kamertje zwitsal te snuiven (die geurbuiltjes erin hangen!) en weg te dromen...