Vandaag kregen we onze box binnen. Die is 1 bij 1 meter. Probleem dus want alle boxkleden die ik zie zijn kleiner (85 x 100cm)? Iemand enig idee waar ik boxkleden van 1 x 1 meter kan vinden?
Ik vond het juist zo apart dat het boxkleed dat ik bij de Wibra kocht 80x100 was.. dus niet vierkant. Dit is dus kennelijk vaker zo? hmmm..
Je hebt ze wel vierkant, maar 80x100 komt meer voor. Je kunt ook een boxkleed op maat laten maken. Moet je even googlen!
Ja idd heb je het opgemeten de binnenmaat van de box? Een standaard box is +/- 80x95cm soms iets groter. Op het eerste gezicht lijken ze vierkant maar zijn het net niet. 100x100 is ook heel groot voor een box namelijk, dan zou het eerder 80x80 zijn namelijk. Bopita en WTF hebben geen boxen in die maat dus als je box van dat merk is dan heb je verkeerd gemeten.
De box staat nog niet in elkaar, maar meet niet de 'plaat' en hij is 90x80 hihi.. dus ik hou het wibra-boxkleed maar (box is 22 jaar oud)
wij hebben ook een box van 100 bij 100cm ik heb hem nog niet in huis maar ik dacht juist dat een standaard maat was. bij de winkel waar we hem gekocht hebben hadden ze wel kleden die erin konden. ga daar maar eens kijken als we hem op moeten halen.