voel baby in m'n lies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 23 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik voel een voetje of handje, dat verschil voel ik niet, in m'n lies
    een raar kietel gevoel, zijn er nog meer die dat voelen?
    Bij m'n ribben heb ik het nog nooit gevoeld...

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Bij je ribben komt nog wel. En dat is niet fijn kan ik je vertellen.
    Maar misschien valt het bij jou mee...

3. Niet meer actief

Zo, met 30 weken voelde ik duidelijk al getrap bij mij ribben...en hoe langer zwanger je bent , hoe minder fijn het voelt...hahaha
    Die van mij geeft echt harde trappen!

Maar helemaal onderaan bij mijn lies voel ik ook wel eens wat gekriebel ja...waarschijnlijk de handjes die daar liggen te friemelen ofzo ;)

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Pfff ben benieuwd hoe goed de spieren van de mijne dan zijn, ik schrik nu al af en toe hoe hard ie kan schoppen :(

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou die van mij lig nu al een paar dagen met zijn hoofd naar benenden, dus in mijn bekken en ik weet niet wat hij allemaal aan het doen is daar.

Ik voel dat hij met zijn handen denk ik dan zit te kriebel, en het voelt soms best een beetje irritant aan dan :oops: :cry:

Gisteravond is het mij gelukt om hem uit mijn bekken te lokken en ligt hij weer overdwars, dus schopt hij lekker in zij of lies :)

Ik heb een vrij bewegelijke baby en die nu al best hard kan schoppen zodat ik duidelijk een bult zie, dus ik ben benieuwd als ik verder ben hoe hard hij dan kan schoppen en of trappen hahaha :) :D

Zielige ikke hahaha

Sterkte jullie ook he!
    Gr. Patricia

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe ik voel het ook en het zijn de handjes die kriebelen.

Ook voel ik het hoofdje dieper in me bekken liggen. En ook het hoofdje voel je dan zo af en toen bewegen.

Zoals ik het gevoel eerder heb beschreven bij de vk is het net als of de kleine er soms "uitkomt" doettie natuurlijk niet! Maar tis een heeeel raar gevoel!

7. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik voel de baby ook meestal onderin! Bovenin zelden. Uit eho's blijkt dat ons kleintje vaak met het hoofdje naar beneden ligt en helemaal dubbel gevouwen (voetjes bij het hoofdje) dus dat verklaard ook waarom in het beneden in mijn buik voel!
    Verder ligt mijn placenta aan de voorkant en is vrij groot, dus als de kleine boven in de buik zit, dan voel ik daar niet echt de schopjes...

Maar mijn moeder vertelde dat ikzelf zo ontzettend hard tegen haar ribben heb geschopt toen ze zwanger was van mij, en dat ze het nu, bij bepaalde bewegingen nog voelt :confused: . Dus ik zit er nog niet erg op te wachten ;)

Deel Deze Pagina