Kinderwagen gekregen vol schimmel....

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovelylonnes, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zou dat hg spul alleen gebruiken als je daarna nog een keer was.

Ik zou het wel tegen haar zeggen, ik zou vragen van go de kinderwagen zit helemaal onder de schimmel, ik wil graag proberen om het er uit te krijgen, aangezien hij van jou is, vind je het goed dat ik het probeer of wil je dat liever zelf doen (iets in die trant).
    Ik heb zelf 2 duowagens gekocht via mp. En de bekleding gewassen.
    Een voor mij mij een luxe kees, voor mijn ouders een hele simpele, maar kon ik voor 25 euro kopen. hij loopt minder fijn, maar voor naar de hertjes en mijn moeder naar een vriendin werkt het echt prima!
    Het is een oud model, maar die mensen waren er zuinig op geweest en zag er prima uit.
    gr brenda

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Is dat altijd zo? Is hier niet gebeurt hoor. De gordijnen waren weer als nieuw.

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar of je echt boos moet worden..? Wist je dat je schoonzus hem buiten onder het afdakje had staan? Want dan had je hem misschien alvast mee kunnen nemen, zodat je hem thuis droog had kunnen zetten. Ze heeft er in ieder geval geen kwade bedoelingen mee gehad lijkt mij (alleen heel onhandig om hem buiten te zetten).

Ik zou HG proberen en als het werkt de bekleding alsnog in de was doen, zodat de resten van de HG verwijderd worden. Anders inderdaad kijken of je vervangende bekleding kan kopen. Zo niet, dan zou ik op Marktplaats proberen voor weinig geld een andere te kopen.

Veel succes!

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook schimmel, terwijl de kinderwagen in de schuur stond. Het heeft in die tijd heel veel geregend en het was daardoor erg vochtig. Binnen hadden we écht geen ruimte voor een kinderwagen om te laten staan. Dus hier moet ik waarschijnlijk ook nieuwe bekleding zien te vinden. ;)

Dus misschien dat je schoonzus ook geen ruimte binnen had (of in de schuur) en dat ze het daarom maar buiten heeft laten staan?

5. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

je kan het altijd proberen te wassen en wat van hg gebruiken,
    nu heb je er ook niks aan , dus ja proberen kan altijd.
    wel balen zeg.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ben bang dat je hem kan weggooien. Ik zou ook maar op MP kan kijken voor een andere. Het is idd best dom om hem buiten te zetten maar aan de andere kant zijn anderen natuurlijk niet verantwoordelijk voor jullie financiele problemen. Succes meid!

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    nee zij is niet verantwoordelijk voor onze problemen, maar zelf had ze hem altijd binnen staan (mega groot huis) en nu ze hem aan ons beloofd had stond ie ineens buiten. Ik zou hem krijgen als ze hem niet meer nodig had, dus dan ga ik er niet naar vragen, vind ik niet netjes. Toen hij na een tijdje nog buiten stond en vol gestauwd met konijnenrommel heb ik indd gevraagd of hij in de weg stond, dat ik hem wel vast mee wilde nemen....
    Ik ben nu de bekleding er aan het afhalen, maar de drukkers zitten op sommige plaatsen ook vastgeroest, hij is echt smerig en oud...
    Zal eens proberen met soda en anders straks ff HG gaan halen, anders ga ik toch kijken voor een nieuwe.... het gaat wel om mn kindjes...

en boos, nou ik zal het niet zo tegen haar zeggen, maar vind het niet netjes om spullen die je aan iemand anders beloofd dan maar ineens te verwaarlozen.... Als de schimmel er niet uit gaat kunnen wij dat ding naar de sloop brengen (kost ook geld!) en een nieuwe kopen...

8. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    zoe ziet de binnenkant van de zonneklep eruit als ik hem eraf gehaald heb

9. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    ook in andere kiertjes heb ik nu schimmel gevonden, het zijn geen dikke donkere lagen maar het is er wel....

10. brenda1976

tja om eerlijk te zijn vind ik het ook niet netjes.
    Ik heb veel spullen van mijn vriendin mogen lenen en ben er erg blij mee... en ze heeft het netjes altijd op zolder gehad.
    Ik heb altijd geroepen, staat het in de weg, gooi het maar bij mij op zolder.
    Ik heb het badje ook beloofd aan mijn schoonzus, staat ook netjes op zolder.

Als ze echt ruimtegebrek heeft vind ik het anders, maar vind dit ook niet echt correct!

Maar anders kijk je voor een 2e handse op mp.

misschien voel je je daardoor ook beter, loop je niet met een wrok achter die kinderwagen straks?

11. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    probleem is dat ze toch snel 200 vragen voor zon wagen en die heb ik niet ff liggen... net een nieuwe auto aan moeten schaffen, de tuin moeten bestraten en een aantal dikke rekeningen voor de oude auto...

En vind het aan de andere kant ook wel lullig dat ik dalijk een andere moet kopen en dan tegen haar moet zeggen dat ik de hare weg ga gooien, alsof ik niet blij ben ermee... Ja grote mond, maar klein hartje ;)

12. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    btw, heb van haar ook al een keer babykleertjes gekregen, die zaten ook vol schimmel van toen ze verbouwd hadden...
    dat wist ze, en toch gegeven. Dat heb ik ook 85% van weg moeten gooien.

13. brenda1976

daarom zou ik nu al er wat van zeggen.
    Dan maakhet misschien wat makkelijker.
    Vind je goed dat ik je kinderwagen ga behandelen, ik weet niet of je gezien heb, maar er zit schimmel in. Of heb je dat liever niet of zoiets zou ik zeggen.

Ik heb een hele goede kees 2e hands, 150 euro, echt fijne wagen, 2 babynestjes erbij, regenkap! Ben erg tevreden.
    Maar hoe dan ook het is wel weer 150 euro!
    maar misschien heb je geluk en je bent wat minder kwijt.

mijn oma (extreem net mens) zei altijd een slons kan meer verslonzen dan een pronkert kan verpronken.......

gr brenda

14. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    haha, nou ik mocht hem "dalijk" ook verkopen, dus ze zal er vast niet mee zitten als ik hem was!
    Kan voorzichtig vragen of ze het erg vind dat ik HG probeer? Of dat ze misschien een tip heeft om de schimmel eruit te krijgen?/
    vind het wel moeilijk hoor. Ben natuurlijk blij dat ze hem niet verkocht heeft en aan mij gegeven heeft, maar kan er zo niets mee....

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou ook gewoon proberen om hem te wassen. Misschien heb je geluk en gaat het er nog gewoon uit. En anders even op marktplaats kijken voor een 2e hands, je hebt al een goed babynestje, dus hoeft alleen de wagen nog en die staan er genoeg op. Ik heb er vorig jaar zelfs 1 gekocht voor 50 euro met babynestje. (een Kees, dus ook nog wel een goed merk en echt zo goed als nieuw) Even goed rondkijken dus, want voor een goed schoonmaakmiddel ben je ook zo wat geld kwijt. Dat kun je dan misschien beter gebruiken om een andere te kopen.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hier precies dezelfde wagen maar dan in t zwart. ik heb de mijne nieuw gekocht in de winkel volgens mij 150 euro ervoor betaald bij babydump.( moet even de bon checken dan) was toen de laatste en een showmodel want t nieuwe jaar met nieuwe modellen zouden aanbreken;)
    ik ben erg blij met de wagen en vind m super rijden.
    wat je zou kunnen doen is bijv de babydump bellen en vragen of ze ook losse bekleding verkopen. ben je goedkoper uit als nieuw kopen en heb je toch goed uitziende kinderwagen
    t is omdat ik die van ons nog wel een tijd ga gebruiken anders had je m van mij mogen lenen;)
    ik heb wel eventueel een zwart babynestje liggen die nog netjes is mocht dat nestje ook onder de schimmel zitten. wel jammer dat t zo verlopen is vooral omdat je t toch goed kan gebruiken nu.

succes en je kan de bekleding gewoon wassen. hebben wij ook gedaan. kort programma op 40 graden

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het gezegte is een gegeven paard niet in de bek kijken.

Het is helaas niet anders.

Op marktplaats staan beste mooie wagens voor een redelijke prijs en vaak kan je nog af dingen en kan je denk zeker voor 50/75 euro een leuke tweedehandskinderwagen kopen.

succes ermee,

18. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    kinderwagen zat, maar een duowagen met 2 kindjes naast elkaar niet, iig niet voor weinig geld. sommige vragen er vlot 400 euro voor of meer...

19. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mijn schoonzus had voor mijn schoonmoeder een duowagen voor 50 euro bij mp gekocht. Een prima ding wat zelfs jaren meeging. Als je goed zoekt, hoef je niet eens veel te betalen.

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou hem terug doen, een beschimmelde kinderwagen legde ik m'n frisse nieuwe beebje niet in.

Deel Deze Pagina