Als ik jou was zou ik marktplaats in de gaten houden. Voor hetzelfde geld wordt hij daar aangeboden....
Jeetje.....ik wist niet wat ik las. Weer iets waar ik aan moet denken. Een slot voor de kinderwagen. Succes met de aankoop van een nieuwe. Kwebbel
selam nou lekker is dat zeg, nou ik had echt niet geweten wat ik zou doen op dat moment, want ik met zulke dingen echt razend.
hoi dames, balen ja van de kinderwagen. wij hebben ook een dure en toen wij bij centerparcs gingen zwemmen namen wij de kinderwagen al nooit mee naar het zwembad. had het er niet op en onze kinderwagen kan ook nog voor een heel deel in stukken dus ja is losmaken ook zo gebeurt. wat wij wel deden was toen ze nog echt klein was, op de arm of in de buikdrager. nu gaat ze vaak of in de rugdrager of op de arm mee en dan maar een keer op en neer naar het huisje als we daarna nog wat willen drinken daar. je kan daar wel bij de klantenservice een slot vragen, die kun je volgens mij gewoon gratis lenen om de kinderwagen op slot te zetten. liefs femke
Balen zeg, maar het zijn dure dingen, ik doe ook altijd de auto dicht als de kinderwagen erin zit. Wel raar dat CP geen camera's heeft hangen
en.. al iets gehoord van de verzekering over de gestolen kinderwagen? ik vind het gewoon ziek dat er mensen zijn die dit dus gewoon op hun geweten hebben...
Jeeeemig wat erg zeg! Die mensen zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen. Een ding weet ik wel... we gaan binnenkort naar de Efteling maar als ik de wagen even ongebruikt laat staan gaat ie dus wel aan een hangslotje! Erg vervelend voor je zeg! Hoop dat de politie iets meer kan uithalen of je verzekering.
@ lientje: Ik kan marktplaats wel in de gaten houden maar daar begin in niet aan want aangezien daar wel een miljoen quinny's xs worden aangeboden. En die van mij ziet er natuurlijk net zo uit als alle anderen. Ik zou er alleen maar gefrustreerd van worden denk ik. @layla : mijn vriend was ook woest. Hij heeft een uur over het park gelopen om te zoeken. Ben blij dat hij de dieven niet gevonden heeft want aangezien mijn vriend heeeeel groot en heeeel sterk is hadden we dan vast nog veel meer problemen gehad haha. Van de verzekering hoeven we niks te verwachten want tja... de buggy stond niet op slot en valt dan dus niet onder welke verzekering dan ook, heel vervelend. Maar had al op het ergste gerekend. Nu wilde mijn moeder ons een nieuwe wagen geven, lief he! Mja ik vind dat ik het niet kan maken om haar alles te laten betalen (de vorige heb ik ook al van mijn ouders gekregen) Maar daar zien we wel hoe we eruit komen! Probeer me er nu wel overheen te zetten, want hoe boos ik ook blijf ik zie die wagen natuurlijk nooit meer terug. En ik denk maar zo: Gelukkig hadden ze alleen de buggy en zat mijn kind er niet in. Aankomende week ga ik een nieuwe buggy kopen en dan beginnen we gewoon weer aan een nieuw buggy-hoofdstuk. (En met deze zal ik nog veel voorzichtiger zijn ) Thanks voor de reacties, echt geweldig En ik hoop dat jullie gewaarschuwd zijn. Groetjes!
Vreselijk, dat verwacht je gewoon niet. Ook slecht dat CP ( een zgn. kindvriendelijk bedrijf), daar nu eens geen actie op onderneemt.
wat erg, en iemand zei het al, kinderwagens zijn al zo duur..... daarom worden ze dus al gestolen dus... triest, heel triest. maar het zet me wel aan het denken. bij ons cb, moet je de wagen in een halletje laten staan. iedereen kan hem meenemen. het ontneemt je gewoon het plezier van een wandeling. en hoe kan je hem op slot zetten? alle onderdelen kunnen los. en zijn daar speciale sloten voor?
ja dat vraag ik me dus ook af, wat voor slot moet er dan op? in zo'n halletje kun je m moeilijk om een paal vast maken
ja hoor, wat is dit nou weer...gaan mensen tegenwoordig ook al kinderwagens jatten?! Denk er ook niet zo snel aan om m op slot te doen, maar ik laat hem eigenlijk ook nooit ergens zomaar staan. k zorg er altijd voor dat hij bij mij in de buurt is als ik ergens ander ben. Ook als ik van tevoren weet dat ik ergens heenga waar ik een kinderwagen niet zomaar kwijt kan, dan neemik de buikdrager mee. mar wat een idioten zeg! Hoop dat je er nog iets van hoort!
zou je maar gebeuren. ik ben ook een x naar de zwembad geweest met terence en we hadden d emaxi-taxi mee. toen w enaar huis gingen, stond het op een totaal ander plekje dan wij het gezet hadden wat minder beschut,strax hadden z ehet ergens geplaatst om minder op te vallen om het mee te nemen. wij dachten ook zal wel meevallen. wat erg joh, nu moeten jullie weer een nieuwe halen. nou veel succes, liefs loesmari
Wat een !@#$%! Heb je een leuke dag achter de rug, wordt die verpest door dit soort acties! Dankzij dit berichtje zal ik op mijn hoeden zijn; wat was ik naief. Nooit gedacht dat mensen hiertoe in staat zijn. Ik kan me niet voorstellen dat deze mensen zelf kinderen hebben.
Je verwacht het idd niet, maar CP is hiervoor niet verantwoordelijk wij zijn het afgelopen jaar ook geweest en er staat duidelijk aangegeven dat je kinderwagen daar op eigen risico weg zet en dat hun niet verantwoordelijk zijn voor diefstal. Ik had hem ook niet op slot gezet dus het had mij net zo goed kunnen overkomen, ik zal er de volgende keer toch maar even een slotje op zetten.
Wat een stelletje gekken zeg ! Wie doet nu zoiets. Wat Kissie ook al zei, ik zou er ook stik geen erg in hebben om zoiets op slot te zetten, het is toch ook van de gekke ook ! Bedankt voor deze tip !
wat belachelijk zeg! Kun je nou werkelijk niks zo maar even wegzetten. Ik hoorde trouwens van familie dat er in de Efteling heel veel kinderwagens gestolen worden en op internet worden verkocht. Een goede reden om geen kinderwagen van marktplaats te verkopen! Lies
mijn kinderwagen komt ook van marktplaats heb hem gekocht van iemand die er heel veel had.. maar, ikheb mijn andere wagen ook verkocht op mp. maar die was eerlijk. pff maar wat een ellende. als ik mijn wiel op slot zet... het wiel is er in een sec. af. het zitje klik je zo van het frame. dus ik moet er eigenlijk meerdere sloten op
Das wat mooi en dat heeft zelf dan toch ook kinderen... Zou je toch 2 x kunnen nadenken wat je iemand gaat aandoen met zijn buggy te stelen...