niet te geloven zeg, belachelijk! Mensen moeten van andermans spullen afblijven, het zou niet in mij opkomen om de kinderwagen op slot te doen hoor, maar je moet ja wel, als ik dit zo lees! Ik heb er maar een woord voor: Belachelijk!
Echt belachelijk zeg! Zo wat zou ik woest zijn! Ik had zelf ook nog nooit gehoord van je kinderwagen op slot zetten. Wat ik mij dan ook afvraag is, wat voor slot moet je daar nu opzetten en hoe? Bij heel veel wagens zijn bijvoorbeeld de wielen er zo af te klikken...
Wauw, dat verwacht je echt niet! Wat moeten jullie gebaald hebben! Rot om 't zo te zeggen, maar ik ben blij dat ik het lees, wij gaan in juli naar CP. Had er NOOIT aangedacht om een slot mee te nemen! Pfff wat een trieste mensen zijn er toch. gr. debby
Het moet niet gekker worden zeg eej Bij ons is trouwens het onderstel van onze Quinny uit de voortuin gejat Stond daar even 'kaal' omdat ik de vieze natte bekleding eraf had gehaald en in de wasmachine aan het doen was. WEG onderstel! Hebben nu een 2ehands onderstel moeten kopen opnieuw..