Ervaringen Shnuggle wieg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Djoess, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Dag dames!

Omdat het de bedoeling is dat ik de eerste tijd na de bevalling overdag op de lounge/slaapbank beneden ga (is gezelliger ivm hondjesn poesjes) ben ik op zoek naar een wiegje/mozesmandje voor naast de bank. Ik heb wel een box, maar ik wil dat meer als speelplek houden of om haar even snel weg te leggen.
    Nu stuitte ik op de Shnuggle wieg. Mij lijkt het lekkerder dan een gewoon mozesmandje omdat deze niet ritselt en misschien daardoor ook wel minder gevoelig voor stof.

Heeft er iemand hier al ervaring mee? Hoe stevig is het onderstel? Gewoon of schommel? En passen er gewone wieglakentjes etc. in?:p

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem laatst gekocht, al ligt er nog geen kindje in haha! Maar ik vind hem super leuk! Hij is stevig, ik heb het standaard zonder de schommel maar de wieg staat er goed op! De bak is lekker groot en ik heb er ook een gewoon wieg dekentje en lakentje in! De bekleding is ook makkelijk te wassen:) ik ben er blij mee:)

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb hem ook besteld ik vond hem mooier en steviger als mozesmandje en een lekkerder matrasje.
    Ik heb de gewone standaard omdat die inklapbaar is.

4. Tillit

Tillit Actief lid

26 dec 2013
    144
    1
    18
    Schrijven
    Een dorp
    Ik heb hem ook besteld. Wij zouden het eerst alleen met een ledikant doen, maar zijn verhuisd naar een woning waar dat niet op onze slaapkamer past... Dus toch ook maar (last minute) deze wieg besteld. Krijg hem dinsdag binnen, het lijkt mij een erg fijn ding!

5. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier net klaar gezet... maar nog geen baby. Wij hebben een boxspring en het wiegje past er prima naast. Ook verwachten wij een lange baby en dit wiegje is echt een stuk groter dan de rieten mozes mand.

tot nu toe tevreden dus.

6. Roosje1984

19 mrt 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben dit wiegje klaarstaan. Hij is inderdaad best ruim, hij staat stevig en ik heb er een lakentje in van 75x100 cm. Een wit dekentje krijg je er bij. Ik heb ook gekozen voor de inklapbare standaard. Tot nu toe tevreden, hopelijk slaapt de kleine er straks ook goed in.

Deel Deze Pagina