Ik wil voor DL een voetenzak van koeka kopen voor in de maxicosi. Ook wil ik hem gebruiken in de kinderwagen zodat ik geen dekentje hoef te gebruiken. Die schopt ze namelijk helemaal van zich af en ik vind het nu toch echt koud worden. Welke kunnen jullie aanraden? De teddy variant of de flanel..
Dat hangt denk ik een beetje van het seizoen af. Onze zoon is van maart en is van zichzelf warm. Ik heb de teddy variant uiteindelijk maar een keer of vier gebruikt omdat het snel te warm was voor hem. Ik heb er destijds nooit bij stilgestaan dat ik hem ook in de kinderwagenbak kon gebruiken (suf!).
Vanaf nu eigenlijk. Ik lees nu net op de site van koeka dat de flanel versie warmer is.. Dat had ik niet gedacht! Kun je deze in principe nog een tijd gebruiken of valt dat tegen? Kwa lengte enzo bedoel ik..
Ook dat hangt weer af van je kindje. Hoe oud is je meisje nu? Zoonlief lag vrij snel vast in de maxi cosi. Als zij nu richting de drie maanden gaat zou ik hem gevoelsmatig niet aanschaffen. Maar ik had een voorjaarskindje en ging richting de warme dagen.
Ik hoop dat je meer reacties krijgt. Gevoelsmatig, voor die prijs, zeg ik nee. Maar wie weet hebben anderen meiden wel hele andere ervaringen.
Maar de voetenzak gebruik je toch straks ook in de buggy? Of is dat te klein? Ik wil er ook een aanschaffen voor in de buggy. Ik gebruik nu die van maxicosi zelf, maar dat is meer een slaapzak.
Je kunt het beste even op de website van Koeka kijken denk ik. Je hebt een voetenzak voor de maxi cosi en een voetenzak voor de buggy. Onze zoon had niet meer in de maxi cosi voetenzak gepast tegen de tijd dat hij aan de wandelwagen toe was. Voor de maxi cosi heb je ook een apart dekje. Stuk vriendelijker geprijsd, en minder warm. Daar zou ik met 4 maanden eerder voor kiezen. Babydekje Antwerp (Maxi cosi) | Koeka webshop
Ik heb de flanel voor in de maxi cosi. Voor in de kinderwagen ligt het eraan hoe groot je kindje is als ze naar de kinderwagen zit. Anders moet je voor de kinderwagen de grotere versie hebben
Dankje voor de reacties! Dat dekje lijkt me inderdaad ook wel fijn maar ik kan niet echt ontdekken hoe dat werkt.. Gewoon als soort van dekentje ofzo? Het is niet echt een zakje wel? Ik had inderdaad al gezien dat je een kleine en een grotere versie hebt. Als ze dalijk in de wandelwagen gaat hebben we al een zak van bugaboo. Mij leek dit net makkelijk voor de wintermaanden in de maxicosi en voor in de kinderwagenbak nu in de winter zodat ik haar lekker warm mee kan nemen. Een winterjas in zo'n klein maatje lijkt me niks en een dekentje trapt ze weg.. Hmm wat is wijsheid Edit: niet verder gekeken dan mijn neus lang is! Ik zie nu hoe hij werkt! Lijkt me ideaal voor op de maxicosi.. Maar misschien niet warm genoeg? Ze spreken ook van een zomerdekje..
Wij hebben ook de voetenzak van Bugaboo zelf maar ook de Teddy....Heerlijk zacht en lekker warm. Maar goed ons kindje wordt pas geboren in de winter. Dan moet het wel lekker warm zijn natuurlijk.
Ik zou voor de teddy voetenzak gaan, die is net wat minder warm en als het dan heel koud is kun je er een extra dekentje over doen..
Ik heb indertijd direct eentje gekocht voor de buggy maar deze gebruikt in de maxi-cosi. Daardoor kan ik hem nu opnieuw gebruiken. Heb hem van januari tot april gebruikt. Heb zelf een teddy versie in het zachtroze en eentje in het grijze (heb ze beide tweedehands op de kop getikt waardoor ze samen minder kosten dat één nieuwe). Eentje stak in de maxi-cosi en eentje in de wandelwagen. Eentje ga ik nu dan ook terug vast in de wandelwagen steken en de andere wordt, tot ons tweede wondertje geboren wordt, tijdelijke opgeborgen. Heb ook nog een koeka teddy deken en dat gebruik ik nu ook wel eens als het wat kouder wordt om gewoon over de beentjes te leggen tijdens het wandelen ofzo. Ik ben er heel erg blij mee!