tja de meeste mensen zullen wel denken wat is dit voor mega domme vraag ..... tot nu toe verstuur ik mailtjes via mijn hotmail gewoon ..... maar nu wil ik graag via de outlook mail versturen .... dus ik ben aan het stoeien gegaan met de outlook ..heel leuk ziet er heel simpel uit ....maar ik zie nergens een knop om je mail te verzenden ...... weet iemand hoe dat zit ?
Ergens bovenin rechtsklikken, niet op een icoontje. Dan kiezen voor aanpassen en dan kan je allerlei knoppen toevoegen, waaronder die voor 'verzenden'. Dan zou het moeten lukken. Of anders via 'bestand' en dan verzenden. (Heb zelf Thunderbird voor mail, maar uit mijn hoofd moest het zo )
Linksboven op 'nieuw bericht' klikken? Dan je mailtje schrijven en dan weer linksboven in je mail-venster op 'verzenden' klikken!
owwwwww je hebt die knop gewoon niet?Sorry! Beeld--Indeling--Werkbalk aanpassen--en dan kun je daar knoppen toevoegen/verwijderen!
Control + enter doen? Das bij Thunderbird de sneltoets voor verzenden, veel is hetzelfde als bij Outlook...
nee ...ook niet .... weet je wat ik denk ...ik denk dat hij niet geactiveerd is ........kan wel mailtjes tikken enzo ...maar verder niet .....maar kan hem zeg maar ook niet activeren want ik heb geen activeer code ... ik zou graag een mail wil sturen waarin ik plaatjes en emoticons kan plakken (en niet de standaard emotions ) waar zou dat nog meer kunnen zonder te veel gedoe ?
van outlook heb ik ook geen verstand, maar als je leuke mails wilt maken is dit misschien wel leuk. http://www.incredimail.com/dutch/splash.html
Heb je wel je email ingevoegd in je outlook? Want als hij niet weet van welk adres het verstuurt moet worden dan doetie niks. Outlook is alleen n programma om via een bestaande email adres iets te versturen nml
Ik vind dat dus een vreselijk programma! Bijna niet van je pc af te krijgen ook! Hier nooit meer incredimail.
oowwww oepsi ..... maar als je via outlook een mail verstuurt en je moet alle emoticons via internet opzoeken en opslaan ....dan krijg ik vaak het gevoel dat ik allemaal virussen binnen haal ....
Incredimail is inderdaad erg vervelend, gelukkig is het hier eraf. Maar ik moet zeggen dat ik dat geinige mail-meld eendje wel mis hoor @ Sybje, van een plaatje opslaan krijg je geen virussen hoor. Je kan bijv. de smilies van hyves nemen hiervoor
ooww uhhmm wat moet ik nou doen dan ? vind hem helemaal leuk ...... en de outlook doet het niet .... @erica : werk jij er al lang mee of niet ?
nee ik gebruik hem niet , hou van saaie mails maar mijn moeder gebruikt het al een paar jaar en zij vind het leuk.
oke op die manier ....mmhh kijk het nog even aan ... maar ik kna er met mijn pet niet bij dat ik geen mails kan verzenden met outlook ...kan wel tikke en adres teovoegen of bestanden en foto's maar verzenden ho maar .... heb trouwens outlook 2007
mmmh als ik bijvoorbeeld bij op de help knop klik ....zie ik ook voorbeelden van hoe je een bericht moet verzenden ......met een verzend knop maar ik heb dus geen verzendknop ....