Kinderwagen in de sneeuw!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klarinet, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hoe rijd jullie kinderwagen in de sneeuw?
    Ik moest dinsdag de kinderwagen van oma gebruiken (die van ons lag bij papa in de kofferbak op het werk:)). Nou wat heb ik me geergerd aan dat **** ding. Ik scheld niet vaak, maar wat heb ik gevloekt!!
    Gelukkig nu weer mijn easywalker ter beschikking die de sneeuw wel trotseert. Hoe is het bij jullie gegaan?

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    hahaha, ik heb er inderdaad ook wat spierballen van bijgekregen deze dagen :). Behalve de wenkbare wielen vast zetten, zijn er denk ik niet veel andere tips...

3. Meara

Meara Niet meer actief

Mijn wagen is naar de knoppen door dit weer. Gisteren kwam ik niet door de sneeuw heen brak er een stuk door. Nu maar terug naar de winkel ermee maar die was helaas dicht vandaag

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

heb en super wagen maar mijn god zeg kan net zo goed een bordje op mijn rug hangen met: PAS OP ZWENKT UIT!!! hahahaha

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier weinig problemen. Ja wat harder duwen. Moesten maandag naar het consultatiebureau. Mijn mura ging er prima doorheen opzich.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij kan je voor de bugaboo sneeuwbanden kopen, heb zitten twijfelen maar vindt ze best wel prijzig...

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat ben ik blij met mn kind op de rug, als ik al die ploeterende ouders zie;)

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Het was ploegen door sommige stukken sneeuw, maar op zich ging het prima met de Mura. Vond alleen wel dat de kleine wel erg ligt te stuiteren in de bak. Hij had er zelf gelukkig geen last van en lag heerlijk te slapen, maar dat kan toch geen kwaad?

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vond het ook een gedoe hoor. Op zich is het wel te doen (naast dat getril inderdaad haha) maar heb ook nog een peuter naast me lopen aan de hand. Dus aan 1 hand een peuter die alle kanten op wilt en dan nog met die kinderwagen door de sneeuw zien te baggeren.. niet echt een supersucces (vooral niet met boodschappen onderin).

10. fafje

fafje Niet meer actief

idd hard duwen, maar op zich wel te doen...af en toe bij hele dikke lagen, wara weinig gelopen of gereden is...blijven de kleine wieltjes van bugaboo wel btj hangen soms...
    ik heb eergister 1,5 uur gepleoterd met de wagen...ik dacht "lekker ff wandelend ergens naar toe" ....dat is were niet zo'n tippie :D

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

De sneeuwbanden voor de bugaboo worden goed gebruikt deze dagen :) Zonder is het niet te doen!

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier is het niet te doen. Vandaag met de kinderwagen m'n kleintje weggebracht en opgehaald van KDV maar er is niet doorheen te komen op sommige plekken.
    Er ligt hier zo ontzettend veel, als ik zelf al loop in de sneeuw dan zak ik helemaal weg.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moet twee keer per dag door de sneeuw om de hond uit te laten, tegenwoordig precies de tijden dat mijn dochter wakker is.. Omdat ik spierpijn heb van het duwen van de wagen, in het park schuiven ze geen sneeuw, heb ik vandaag de maxicosi op een slee vastgemaakt met spanbanden.. Ging een stuk soepeler allemaal!

14. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Gaat super!
    Maar wij hebben de wagen ook gekocht om mee op het strand te wandelen. Zand of sneeuw? Maakt niet veel verschil! ;)
    Het is trouwens een musty urbun rider sport

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb een Bugaboo en het fijne daaraan is dat je de duwstang kan 'omklappen' zodat de grote, vaste wielen voorop komen.
    Daar kan je dus goed mee door de sneeuw ploegen, geen winterbanden nodig.

16. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Jeej ja natuuuuurlijk!!!!! Ik heb ook een Bugaboo en heb gister behoorlijk moeten zwoegen om bij de KDV te komen. Maar ja.... ik had er dus ff niet bij stil gestaan om die stang om te zwieren hahahahahahaha
    Das een goeie voor volgende week;)

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier een mutsy 4rider, maar was ook behoorlijk ploeteren.
    Als de sneeuw wat hoger lag, moest ik toch echt op de achterstang even mijn voet zetten om de voorwielen een beetje op te liften.

18. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Gaat hier prima met mijn mutsy, helemaal als je de wielen voor vast zet.

19. mamadieneke

mamadieneke Actief lid

6 jun 2009
    205
    0
    0
    mama
    zuid-holland
    Hier moet ik ook 2 x per dag naar buiten voor onze 2 labradors.
    Al een paar keer met de slee geweest, maar dat was ook geen succes, kids stappen er steeds af, of hangen over en klap slee onderste boven.
    Heb een x-adventure duo wagen maar wat een drama in de sneeuw,
    echt wat bagger zeg. Oke, er zit dan wel 25 kilo totaal in, maar echt geen doen. Dus toch maar weer als de kids tussen de middag op bed liggen, babyfoon bij de buuf. en dan maar wachten tot manlief thuis is

20. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    ik vind het lastig en zwaar die ijsstukken zijn helemaal lastig en bij ons is het nogal omhoog omlaag dus erg zwaar.. zal blij zijn als alles ontdooit is en we weer vaste grond onder onze voeten wagens hebben

Deel Deze Pagina