Kinderwagen in de sneeuw!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klarinet, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Baby in draagdoek, wagen thuislaten, ideaal! Wagen gaat nu alleen mee als slaapplek bij opa & oma's...

2. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb een buikdrager...maar vind het toch wel btj eng lopen hoor...tis best glad...en ik heb geen moonboots :(

3. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh...wat slim, straks eens proberen:)

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier een mutsy transporter, Het is best ploegen, maar dat is volgens mij wel met elke wagen;). En idd Renske lag helemaal te trillen in de reiswieg, en kon daarom niet echt slapen:(.

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hier hetzelfde. ook een mura en geen problemen gehad!

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier is het met de stadium duo (tandemwagen) niet te doen! Er ligt nog steeds wel zo'n cm of 20 aan sneeuw!
    Gelukkig hebben we ook nog de urban jungle duo (naast elkaar) , die heeft grotere (lucht)banden en daar is het wel mee te doen!
    Alleen dat is in de winkels weer wat onhandig ... ;)

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook een easywalker en die maakt zijn naam meer dan waar nog nooit problemen gehad met welke ondergrond dat ook! Geniet van het mooie weer maar rijd voorzichtig!

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Quinny speedi doet het best aardig, moet ik zeggen. Heb alleen gisteren bij twee stoeprandjes (waar heeeeeel veel sneeuw en drab lag opgehoopt) even achteruit moeten lopen en de wagen achter me aan trekken - dat ging dan net ff makkelijker, maar voor de rest gaat het best goed, tot mijn verbazing :D

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier ook de easywalker heerlijke wagen!:D

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    De buggy en de Buzz zijn echt geen doen met die sneeuw, de Speedi gaat aardig :).

Draagzak/doek durf ik niet met dit weer, veel te bang dat ik uitglijd en bovenop haar val.

11. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    Hier een KEES wagen en ja ik moet zeggen.....het gaat perfect. Hoef geen wielen vast te zetten of wat dan ook. Ploegt door de sneeuw als een mes door de boter:D

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind dat ook niets. Dus een draagdoek vind ik geen optie.

Wij hebben een bugaboo en tsja, het is te doen. Maar ik vind het wel behoorlijk zwaar. Af en toe zitten er van die stukken bij... Van die hoopjes half gesmolten sneeuw. Pfoe!

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja die grote dikek lagen klompen...ik til de bugaboo meestal heelmaal op...maar ik ga vandaag es kijken hoe het rijd met grote wielen voor...moet ik em dan optillen? want anders kan je echt niet goed sturen met zwenkwieltjes

14. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    :D:D:D O, ik zie dit even voor me... Hahahahaha (ben een beetje melig, geloof ik).

Doet me ook denken aan het gezicht wat mijn dochter trekt als we samen met de kinderwagen door de sneeuw 'stuiteren'. Ze kijkt me dan zo vreselijk droog aan met een blik die zegt: 'Tjonge, kan dit nou echt niet anders?!' Nee dus... :D

15. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen problemen, gelukkig!
    Wij hebben een x-adventure en die heeft vier wielen.
    2 voor en 2 achter, zonder zwenk.
    Zijn ook vrij groot en hebben een goed profiel.
    Heb nu alle dagen nu buiten kunnen lopen en dat ging vrij goed.
    Zag wel een heleboel mensen die veel moeite hadden! (ook wel weer goed voor je conditie!)

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik heb ook een bugaboo en als er hele heftige :D stukken zijn, draai ik de wagen om. Dus de grote wielen voorop. Dan trek ik de wagen a.h.w. door de sneeuw en dat gaat prima!

Sorry als de tip al eerder gegeven is... Niet het hele topic doorgeploeterd (dat woordje blijft erg hangen, geloof ik :D).

17. fafje

fafje Niet meer actief

jiska, ja idd zo doe ik het ook soms...!

over dat gestuiter...haha heel grappig..zoonlief heeft door dat als ie zn keel open zet dat zn stem gaat stuiteren hahaha...heel grappig als je zo aan het wandelen bent!

wel zielig wnat laatst moest ik lang lopen en hij kon echt niet slapen door dat gehobbel...was doodmoe!

18. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Zo, er zijn er dus meer die geploeterd hebben!!

Ik moet zeggen dat een draagdoek me nu helemaal niks lijkt!! Ik voel me heel onstabiel op de gladde weg en ben veel te bang om te vallen. De kinderwagen geeft me nu juist een veilig gevoel!!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha iemand zei over dat haar kindje wel flink lag te stuiteren in de kinderwagen met al dat sneeuw. dat vind onze knul het leukste van alles haha. Die zit dan te gieren van plezier. Hier gaat het opzich wel goed met de kinderwagen. zwenkwiel kan vastgezet worden dus dat scheelt. Heb er wel paar goeie spierballen aan overgehouden. sneeuw lag zo hoog dat de wielen erin verdwenen. moet het ook absoluut niet proberen met een buggy zoals ik onderweg veel zag. liep achter iemand die dus zo'n gammel buggy had en die is m na 20meter maar gaan tillen (de buggy met kind erin) zag er heel komisch uit! ik liep daar trots met spierballen door de sneeuw met mn xadventure inmotion :D

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden die dragen: zo jullie durven zeg... dat durf ik nou echt niet, stel je voor dat je uitglijdt en bovenop je kindje terecht komt brrrrr...

Deel Deze Pagina