Baby in draagdoek, wagen thuislaten, ideaal! Wagen gaat nu alleen mee als slaapplek bij opa & oma's...
ik heb een buikdrager...maar vind het toch wel btj eng lopen hoor...tis best glad...en ik heb geen moonboots
Hier een mutsy transporter, Het is best ploegen, maar dat is volgens mij wel met elke wagen. En idd Renske lag helemaal te trillen in de reiswieg, en kon daarom niet echt slapen.
Hier is het met de stadium duo (tandemwagen) niet te doen! Er ligt nog steeds wel zo'n cm of 20 aan sneeuw! Gelukkig hebben we ook nog de urban jungle duo (naast elkaar) , die heeft grotere (lucht)banden en daar is het wel mee te doen! Alleen dat is in de winkels weer wat onhandig ...
Hier ook een easywalker en die maakt zijn naam meer dan waar nog nooit problemen gehad met welke ondergrond dat ook! Geniet van het mooie weer maar rijd voorzichtig!
Quinny speedi doet het best aardig, moet ik zeggen. Heb alleen gisteren bij twee stoeprandjes (waar heeeeeel veel sneeuw en drab lag opgehoopt) even achteruit moeten lopen en de wagen achter me aan trekken - dat ging dan net ff makkelijker, maar voor de rest gaat het best goed, tot mijn verbazing
De buggy en de Buzz zijn echt geen doen met die sneeuw, de Speedi gaat aardig . Draagzak/doek durf ik niet met dit weer, veel te bang dat ik uitglijd en bovenop haar val.
Hier een KEES wagen en ja ik moet zeggen.....het gaat perfect. Hoef geen wielen vast te zetten of wat dan ook. Ploegt door de sneeuw als een mes door de boter
Ik vind dat ook niets. Dus een draagdoek vind ik geen optie. Wij hebben een bugaboo en tsja, het is te doen. Maar ik vind het wel behoorlijk zwaar. Af en toe zitten er van die stukken bij... Van die hoopjes half gesmolten sneeuw. Pfoe!
ja die grote dikek lagen klompen...ik til de bugaboo meestal heelmaal op...maar ik ga vandaag es kijken hoe het rijd met grote wielen voor...moet ik em dan optillen? want anders kan je echt niet goed sturen met zwenkwieltjes
O, ik zie dit even voor me... Hahahahaha (ben een beetje melig, geloof ik). Doet me ook denken aan het gezicht wat mijn dochter trekt als we samen met de kinderwagen door de sneeuw 'stuiteren'. Ze kijkt me dan zo vreselijk droog aan met een blik die zegt: 'Tjonge, kan dit nou echt niet anders?!' Nee dus...
Hier geen problemen, gelukkig! Wij hebben een x-adventure en die heeft vier wielen. 2 voor en 2 achter, zonder zwenk. Zijn ook vrij groot en hebben een goed profiel. Heb nu alle dagen nu buiten kunnen lopen en dat ging vrij goed. Zag wel een heleboel mensen die veel moeite hadden! (ook wel weer goed voor je conditie!)
Ik heb ook een bugaboo en als er hele heftige stukken zijn, draai ik de wagen om. Dus de grote wielen voorop. Dan trek ik de wagen a.h.w. door de sneeuw en dat gaat prima! Sorry als de tip al eerder gegeven is... Niet het hele topic doorgeploeterd (dat woordje blijft erg hangen, geloof ik ).
jiska, ja idd zo doe ik het ook soms...! over dat gestuiter...haha heel grappig..zoonlief heeft door dat als ie zn keel open zet dat zn stem gaat stuiteren hahaha...heel grappig als je zo aan het wandelen bent! wel zielig wnat laatst moest ik lang lopen en hij kon echt niet slapen door dat gehobbel...was doodmoe!
Zo, er zijn er dus meer die geploeterd hebben!! Ik moet zeggen dat een draagdoek me nu helemaal niks lijkt!! Ik voel me heel onstabiel op de gladde weg en ben veel te bang om te vallen. De kinderwagen geeft me nu juist een veilig gevoel!!
haha iemand zei over dat haar kindje wel flink lag te stuiteren in de kinderwagen met al dat sneeuw. dat vind onze knul het leukste van alles haha. Die zit dan te gieren van plezier. Hier gaat het opzich wel goed met de kinderwagen. zwenkwiel kan vastgezet worden dus dat scheelt. Heb er wel paar goeie spierballen aan overgehouden. sneeuw lag zo hoog dat de wielen erin verdwenen. moet het ook absoluut niet proberen met een buggy zoals ik onderweg veel zag. liep achter iemand die dus zo'n gammel buggy had en die is m na 20meter maar gaan tillen (de buggy met kind erin) zag er heel komisch uit! ik liep daar trots met spierballen door de sneeuw met mn xadventure inmotion
meiden die dragen: zo jullie durven zeg... dat durf ik nou echt niet, stel je voor dat je uitglijdt en bovenop je kindje terecht komt brrrrr...