Lees nu pas weer hier. Nee onze beide kinderen zakten er niet in weg. Sloeg de bovenkant over de rand van de bugaboo. Duwde hem dan een beetje onder de kap. Bleef prima zitten en echt heerlijk warm.
sja... ieder zijn ding natuurlijk. Maar ik vind die stokke al een afgrijselijke wagen (sorry voor degene die hem hebben...) en toen ik hem in de winkel zag staan met een winterset erop had ik het helemaal niet meer haha.
Mijn zoontje is in de winter van 2005/2006 geboren en toen was het ook vrij koud. Hij lag in een lodger wrapper van fleece en had alleen een jasje daarin aan, iets dikker vestje volstaat ook. Dan alleen de dek van de kinderwagen erover heen en hij heeft het nooit koud gehad, Ledikant dekentjes in de kinderwagen vind ik nooit zo fijn. Je moet hem 4x dubbel vouwen om hem goed erin te krijgen en dan nog zit het zo opgepropt. Dan liever een weigdekentje. Plus in de winter heb je meestal wel de 2 ledikantdekens nodig voor op bed. Als het echt gaat vriezen.
ik gebruikte altijd de LODGER WRAPPER. geen gedoe met jasjes gewoon lekker wrappen in de doek. Dat is alles.
Deze gebruik ik nu als ze in de maxi-cosi zit maar wil ik straks ook aan trekken als het koud is in de kinderwagenbak en dan met lakentje en dekentje.