Hoi hoi, Ik heb een Quinny Speedi, die is ongeveer 70 cm breed. In Rotterdam zijn er moderne trams waar elke kinderwagen prima in past, maar past die van mij wel door de ingang van de oude trams? De oude trams hebben een traphekje in het midden van de ingang. Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen
vraag de mensen van de tram om hulp alleen is het niet te doen en bij de oude trams kan je alleen achterin instappen met je wagen de andere ingangen hebben een paal in het midden van de opgang.. ik zou ze zo veel mogelijk ontwijken,, wij hebben hier tram 8 lopen en dat is mij toch een oude knar daar pas je met geen mogelijkheid in
De htm trams van Den haag zijn als je het zo bekijkt ook ouderwets. Daar kom je ook haast met geen mogelijkheid in zonder problemen je hebt altijd wel hulp nodig ook een trap. Grrr Gelukkig hebben de meesten bussen tegen woordig wel een goede instap. Toen mijn zoontje klein was moest je ook met kinderwagen en al de bus in met een trap wat een gehannis was dat. En als je pech had eiste de buschauffeur ook nog dat je je kind er uit haalden en je wagen in klapten stondje met een kinderwagen vol boodschappen en een huilend kind jakkes. Als ik daar nog aan terug denk krijg ik spontaan een inzinking hihih.
Je kan niet door alle deuren. Ongeveer in het midden van de tram is er een speciale deur voor kinderwagens. Staat ook zo een logo op. Wij hebben ook een quinny speedy (hebben later de buzz gekocht) maar heb dus wel gebruik gemaakt van de speedy icm oude trams in rdam. Maar als ik alleen was maakte ik liever een omleiding omdat ik 3 x heb gehad dat niemand wilde helpen. En deden ne als of je ze niet hoorden.
Ik ben bij m'n moeder op bezoek voor iets langer dan een week, en bij haar in de buurt is alleen tram 7. Anders moet ik een beetje wandelen en bus 38 pakken bijvoorbeeld. Ben opgegroeid in R'dam, maar heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan of de ingangen van de oude trams wel breed genoeg zouden zijn voor m'n gigawagen. Was helemaal vergeten dat de achterste ingang geen paal heeft Volgende investering wordt een draagzak, dan heb ik dit probleem niet. In Antwerpen had ik een Tricot Slen een maandje gehuurd, maar dat knopen met een meterslange sjaal is toch iets te veel gedoe voor me. Als de mensen me niet willen helpen, blijf ik wel net zo lang klungelen totdat er iemand zo geïrriteerd raakt dat ie me wel komt helpen