Kinderwagen in supermarkt

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Gl0ria, 17 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik mag overal zo doorlopen met mijn dochter.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.917
    1.506
    113
    Vrouw
    Hier kun je een mandje halen bij de servicebalie. Die zet ik dan op de kinderwagen.
    Werkt prima en hoef ik niet elke keer te bukken.

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.849
    4.103
    113
    Ze tellen de karren niet, maar volgens mij zijn er zoveel karren beschikbaar als er mensen in de winkel mogen qua oppervlakte.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Maar als het gaat om een max. Aantal karretjes om koppen te tellen valt daar vast wel iets voor te regelen als je met een kinderwagen komt. Dan niet bij de service balie maar dan zetten ze 1 wagentje even ergens anders appart zolang er een klant met kinderwagen in de winkel is. En in het aller ergste geval de bak van de kinderwagen halen en in het supermarkt karretje zetten en je onderstel achter de Serice balie parkeren. Als je lopend met de kinderwagen komt heb je vast geen kar vol boodschappen nodig. Er valt in iEder geval altijd wel te denken in oplossingen (niet direct de meest handige) en niet in problemen.

suus1983 vindt dit leuk.
  5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.481
    8.630
    113
    Vrouw
    Hier wel. In maart/april een discussie gehad omdat het niet mocht. Ik heb toen gebeld en sindsdien hebben ze het aangepast. Boodschappen mogen nu gewoon onderin de wagen, aangezien de mandjes weer weggehaald zijn.

6. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik doe al 5 maanden boodschappen met de duowagen, nooit een probleem gehad. Heel soms moest ik een mandje meenemen in de kruidvat, maar dat is indd voor het mensen tellen.

7. Wooly

Wooly Actief lid

26 mrt 2020
    137
    68
    28
    Vrouw
    Bij de supermarkt hier mag dat wel. Ik heb zelf geen kinderwagen maar ik loop op goede dagen met een rolator en met slechte dagen heb ik mijn rolstoel. Als ik met mijn rolator ben vraag ik bij de service balie een mandje en met de rolstoel gebruik ik geen mandje of winkelwagentje maar gaan de boodschappen gelijk in mijn tas achterop. Geen probleem.maar ik zie ook regelmatig mensen met kinderwagens naar binnen gaan zonder winkelwagen

8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Bij ons in de winkel word er een uitzondering gemaakt voor mensen met een kinderwagen/rolstoel/krukken/rollator.

9. Juffie123

Juffie123 Actief lid

16 nov 2018
    185
    174
    43
    Vrouw
    Dit doe ik zelf heel vaak.
    Ik neem mijn zoon mee in de draagzak en neem de kinderwagen mee als boodschappenkar. Ik moet vaak nog wel even een mandje meenemen.
    Scheelt veel sjouwwerk en ik kan zo ook de grote boodschappen doen.

Deel Deze Pagina