De meeste mensen (ik zeg niet allemaal) die hier reageren hebben geen 3 kinderen. Dat is een groot verschil, dan heb je zeker in het begin continue handen tekort. Persoonlijk vind ik dat je ook om je eigen rust moet denken, de rust voor je kindje en niet continue moet leven met de gedachte aan alle mogelijke gevaren. Mijn eerste reactie (overdreven) was misschien niet goed, het is inderdaad ieders persoonlijke keuze. Maar om het gelijk onverantwoord te noemen, is dan ook niet helemaal fair...
Ben het eens met de andere meiden. Er hoeft niks te gebeuren maar het kan wel. En inderdaad de instelling 'dragen is niks voor mij...te zwaar..last van mijn rug' etc. Komt over alsnog je het niet eens wilt proberen. Het is het proberen toch wel waard lijkt mij, als dat een alternatief is om je kindje niet onbeheerd te laten staan? Misschien zie je die baby bjorn of chicco draagzakken voor je, maar die zijn zowel voor de baby als voor jou niet fijn. Je moet echt een doek of ergonomische draagzak hebben! Ik veroordeel je absoluut niet hoor, maar ik wil alleen zeggen: probeer het eens
Ik heb niet alles doorgelezen maar ik zou zeggen Is de tuin openbaar? Dus kunnen er andere mensen in behalve ouders? Zoja dan laat ik mijn kind niet onbeheerd achter. Wil niet weten wat er zou kunnen gebeuren als er mensen met verkeerde bedoelingen komen. Maar ik veroordeel niemand. Iedereen moet zelf weten wat ie doet.
Nee, idd, maar als dragen met een drager echt geen optie is, zou ik gewoon even op de arm dragen en de kinderwagen buiten laten. Desnoods bv zo'n cijferslot erop ofzo. Ik ben nu met twee kinderen echt wel makkelijker dan met 1, maar een baby alleen buiten laten zou ik nooit doen. Ik pas 4 dgn per week op mijn neefje (3mnd), ben dus vaak op pad met twee baby's en een peuter, maar zou er nóóit een ergens zonder toezicht 'parkeren'.
Wil niet vervelend doen, maar een kind los in de wagenbak 2 trappen opsjouwen, dat vind ik pas onverantwoord! Zo'n bak is heel onhandig dragen en 1 verkeerde beweging en je kind glijdt er zo uit! Of je oudste stapt mis: met zo'n bak in je handen kun je echt niks! Dan zou ik toch voor de maxi-cosi kiezen. Daarin zit je kindje vast, dus kan ie er niet uitvallen.