kinderwagen inkoop/opkoop

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi,

Weet iemand een bedrijf die kinderwagens opkoopt? of inkoopt? Ik heb hier namelijk een 10 weken oude mutsy transporter maar ik heb een andere wagen gekregen die ik al tijdens me zwangerschap wou hebben maar toen geen geld had, nl de buzz. En ik wil em snel kwijt... dus wie weet er een bedrijf

2. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Is het misschien een idee om die kinderwagen te koop aan te bieden bij het topic 'te koop aangeboden' onderaan deze site of op maektplaats?

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Bij ons in de stad zit een 2de hands kinderwinkel die ook kinderwagens opkoopt.
    Alleen ik denk dat als je het verkoopt op marktplaats dat je er meer geld voor krijgt.

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik denk ook dat je op mp of op dit forum heet meeste en snelste kans maakt om hem kwijt te raken en voor meer geld

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Opkopers zullen er nooit heel veel voor geven, omdat ze er zelf flink winst op willen maken. Ik zou hem op mp of hier te koop zetten en dan gewoon afwachten totdat je er hetgene voor krijgt dat je ervoor wilt hebben.

6. het is wel een mooie heb ik even gespiekt i kzou ook gewoon hier neer zetten en op marktplaats..

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Aangezien je al een advertentie geplaatst hebt bij te koop aangeboden, gaat deze dicht. Dubbele topics en berichten zijn niet toegestaan. Ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden.

Deel Deze Pagina