Als ik aan het eten koken ben dan dekt mijn man meestal de tafel. Behalve de pannen met eten zal ik even neerzetten wat hij altijd nog meer op tafel zet: - fritessaus - curry - mad sauce - gele aromat - groene aromat - zout Soms ook nog tomatenketchup erbij. Strakjes eten we gebakken krieltjes. Nou ik hoef daar alleen een beetje fritessaus bij en een beetje zout erop. Maar zo overdreven veel dingen op tafel? Dat zou ik niet doen als ik de tafel dek. Zijn jullie man ook zo sausjesachtig?
die van mij wil meestal knoflooksaus over de gebakken aardappeltjes ik ben wel wat meer sauzerig, van de week hotdogs gegeten, hij had alleen mosterd, en ik had augurk, mayo en ketchup hihi.
Wij zijn helemaal in to de knoflooksaus! Dus bij de patat, bij de pizza, bij het vlees naja ga zo maar door. Heerlijk. Maarre wat jullie op tafel hebben staan is wel heel veel!
Jep hier ook de wereld aan sausjes op tafel. En dat wordt ook allemaal benut(!) en ook in hoeveelheden dat ik denk, moet dat nou? Maarja meneer komt er ook geen grammetje van aan....:x
Als ik "normaal" aardappelen met groente maak zet ik alleen zout en aromar geel op tafel. Alleen als we friet of gebakken aardappels eten zetten we er sausjes bij. Maar dan ook erg veel. Mayo, en frietsaus lijn, wiskey cocktailsaus, satesaus, sambasaus, knofloosaus. Mijn vriend is nu friet halen dus ga de tafel maar eens dekken
Hahaha.... er stonden vandaag ook nog twee andere kruiden bij. We hadden in totaal 2 pannen op tafel, maar 9 dingen op tafel om erop te doen. Ik heb ze allemaal geteld. Niet normaal. 't Is me er ééntje. De dames die veel knoflook gebruiken: gaan jullie niet uit je mond ruiken dan? Mijn man zet ook weleens knoflooksaus op tafel en eet er dan alleen van. Als ik dan 's nachts naar de wc ga en weer terug in de slaapkamer kom, dan stinkt het me toch, echt goor gewoon. En het schijnt ook dat een collega van hem een keer heeft geklaagd dat hij naar knoflook stonk. Dus daar past ie nu iets meer op....
Hier niet hoor, wij eten bijna nooit sausjes!!! Als we al wat op tafel zetten is het tomatenketchup of mayo..
wij eten ook heel veel sausjes zelfs bij gekookte aardappelen wilt meneer slasaus! enja.. ik doe dan gezellig mee hahahaha verder eten we vaak, maggi(bijna overal op), curry, ketshup, slasaus dus, sambasaus, knoflooksaus, mayonaise , noem maar op! owja joppie saus vinden we ook erg lekker haha
Oh joppiesaus is heel lekker. Ik weet niet goed wat er allemaal in de saus verwerkt zit. Het is geel en er zitten sowieso uitjes in, hele kleine stukjes. Moet je in de snackbar maar eens een patatje joppie bestellen, dan kun je het proeven, is erg jammie.
Wij eten alleen saus bij gebakken aardappels of friet. Ik meestal ketchup en mijn man mayo. Heel soms maak ik een saus bij kip of varkenshaas maar dan niet uit een pakje maar helemaal zelfgemaakt.
Mijn man lust eigenlijk helemaal geen saus, hij eet dus ook geen Chicken Tonight en dat soort dingen, dat vindt ie echt vies. Het enige wat ie lekker vindt is sambal (bij de bami) en ketchup (bij de friet). Verder nada noppes. En zout....veel zout en zwarte peper. Ikzelf ben ook niet echt van de sausjes, absoluut niet elke dag, bij de meeste dingen vind ik het niet passen. Bij friet natuurlijk wel, liefst MacDonalds frietsaus, ketchup bij de hamburger, en als we aan het barbecuen zijn vind ik kerriesaus bij kip en knoflook of barbecuesaus bij rundvlees wel erg lekker.