Dit is een buikdrager, heupdrager en boxhangmatje in 1. Kan meteen na de geboorte gebruikt worden tot ongeveer twee jaar (12 kg). Zie http://www.minimonkey.nl voor meer informatie. Deze is alleen als hangmatje in de box gebruikt. Gebruiksaanwijzing is aanwezig. Kleur: beige. Nieuw kosten ze 29.95, ik zou er graag 15,- voor willen hebben.
Ik heb het net bij m'n eigen brievenbus geprobeerd; het ding is er eventueel doorheen te proppen, maar ik denk niet dat de postbode daar aan gaat beginnen De verzendkosten wil ik wel delen hoor. Dan is de prijs 18,- inclusief verzendkosten.
ik heb ook wel interesse! Tot hoeveel kilo kan je kindje in de foetushouding, weet je dat? En heb je toevallig ook een foto? Groetjes Marjolein
Ik heb eigenlijk geen idee. Op de website staat dat vanaf drie maanden het ruggetje van het kind sterk genoeg is om dan over te gaan naar de kangaroezit. Als je de foetushouding wilt blijven gebruiken kan dat volgens mij totdat je kindje of je rug het er niet meer mee eens zijn Mijn mannetje is prematuur geboren en verdronk met drie maanden nog steeds helemaal in de doek, vandaar dat hij hier alleen als hangmatje is gebruikt. Heb helaas even geen mogelijkheid om een foto te plaatsen. Hij ziet er uit zoals op de website, maar dan gewoon in een beige uitvoering. Ik wacht natuurlijk eerst even de reactie van Janneke af...
Ik heb ze al twee keer gewoon in brievenbuspost verstuurd hoor. Gebruik je zo'n doos waar bijv. Bol.com zijn boeken in levert, gaat prima .