baby dump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door butterfly89, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Bij de baby dump hebben ze nu een actie. Bij een kinderwagen van 400 euro, een maxi cosi en een luiertas gratis. Maar de actie loopt maar tot a.s. zaterdag..

Eigenlijk vind ik 't nog te vroeg om een kinderwagen te kopen, maar de actie klinkt wel heel goed! Ik heb eerder nog niet op baby dump gekeken, dus ik weet niet of dit vaker zo is..

Weten jullie misschien of baby dump vaker zulke vergelijkbare acties heeft? Of is het iedere keer iets heel anders?
    Als 't zo is dat 't echt maar soms zo is, dan ga ik er toch over nadenken om 't nu vast te kopen..

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Die acties hebben ze om de 3 maanden ongeveer :) even in de gate houden:)

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Baby dump doet heel vaak van die acties

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Jups altijd acties. Even in de gaten houden ;)

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Bij Baby-dump is het overigens wel zo dat je het gewoon kunt bestellen. Kom je een betere actie tegen (bij hun of concurrent) passen ze de prijs gewoon aan. Ook afbestellen kun je altijd doen dus als je toch wil kijken en bestellen kun je dat eigenlijk zonder risico doen :)

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Wacht gerust, die actie is er heel vaak!

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    die was er 6 jaar terug ook al.
    is een actie die volgens mij altijd wel loopt.
    zelfde als eengratis box bij een babykamer

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Welke? Transit, transporter? Altijd 400 euro

Acties keren ook regelmatig terug

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Hier sluit ik me bij aan! je kan alvast bestellen en pas over 7 maand ophalen o.i.d. doen hun niet moeilijk om! en als hij dan nog goedkoper is passen ze de prijs aan!

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Afbestellen is alleen niet helemaal waar, dat kan alleen als je een miskraam hebt gehad is mij verteld!

Maar die maxicosi en tas aanbieding is doorlopend, na 27 oktober komt de nieuwe folder, maar als het goed is blijft deze actie, dat is het afgelopen half jaar wel al zo in ieder geval!

11. jcj

jcj Lid

12 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt ook 4 weken bedenktijd bij Babydump. Als je de wagen besteld en je bedenkt je binnen die 4 weken dan kun je het gewoon afzeggen. Zonder kosten of addertjes onder het gras.

Het loont ook om het internet af te speuren voor een goedkopere wagen of andere actie.
    Zo kwam ik dezelfde kinderwagen tegen + maxi cosi + luiertas en ook nog een wandelwagen-voetenzak erbij. Dit heb ik gemeld bij Babydump waar ik mijn kinderwagen al in bestelling had en ik kreeg zonder probleem ook een bijpassende voetenzak erbij.

De laagste prijsgarantie maken ze ook echt waar.
    Als je het ergens op een site gezien hebt, geef je dat door aan de medewerker.... zij kijken ook nog even op internet, overleggen even en dan krijg je het soms voor dezelfde prijs als de concurrent of zelfs nog goedkoper! Top!

Deel Deze Pagina